Inlägg från: Mischa |Visa alla inlägg
  • Mischa

Septemberbrudar 2005 tråd 3 ;)

Hejsan "brudar"

Såg din ring fru Larsson, eller rättare sagt den som kunde blivit din...jättefin!!! Det blir nog bättre lycka nästa gång.
    Stackars Titrania....Du ska väl inte gå och bli sjuk nu när de utlovar vår och allt den här veckan

• Mischa

Min M2b ska oxå ha en till ring.Vi hittade min ring på Bröllopsmässan på Grand hotel.Vi ska göra om våra förlovningsringar.Smälta ner dem och bredda dem något.Vi har ju varit förlovade ett tag(12 år) och det är lite nerslitna.
    Stackars fru larsson Dumma budare!!!!
    Titrania!Är du frisk?

• Mischa

Titrania!
    Ja men du skrev ju att du höll på att känna dig lite dassig.Det var därför jag frågade
    Känner mig oxå ruskigt trött.Spelar ingen roll hur mkt eller lite jag sover just nu.För första gången i mitt liv har jag drabbats av VÅRTRÖTTHET!Tänka sig!!

Trevlig dag till er tjejer

• Mischa

Grattis fru Larsson!!!Ringen var ju ursnygg Förstår att det är såännande att buda så där, men jag är en riktigt fegis när det gäller sånt.Jag skulle nog aldrig våga

• Mischa

Fru Larsson!Säger bara..snygg smak .Sen är det faktiskt kul med inlägg, annars hade ju tråden varit död för länge sedan
    Ska försöka låta bli att vara här ett tag nu.Måste ju hinna umgås med familjen också*skrattar*
    Jätte go och glad påsk till er alla/Mischa

• Mischa

Lucyinthesky!

Jättefina inbjudningar.Hur har du gjort dem?Det måste blivit en himla massa brända papper Fint blev det i alla fall
    Fru Larsson...jamen du börjar bli riktigt duktig på att buda på nätet ......Kul att du känner dig nöjd.När får du dem hem?

• Mischa

Jo träden brukar väl vara gröna i september.I alla fall i början brukar det ju kännas som att det fortfarande är sommar.Vissa år är det nästan då det varit som bäst

• Mischa

Hm...det har uppkommit en till septembertråd....bäst att skicka vederbörande hit

• Mischa

Mimmis! Ingen orsak Kul att du hittade hit!

Vi kommer inte heller ha barn inbjudna.De enda barnen som kommer att vara där är mina egna och min systers dotter.Hon ska vara brudnäbb.Jag tror inte att folk tar illa upp för att man vill ha det på det viset.De bröllop jag har varit på har det varit "barnfritt",förutom de med spädbarn då.Inget konstigt med det alls!
    Jag tror och hoppas att ni förstoroar upp det.Folk är mer förstående än man tror

Svar på tråden Septemberbrudar 2005 tråd 3 ;)