Inlägg från: annaglitter |Visa alla inlägg
  • annaglitter

Tillsammans med ex igen

mitt ex sa att han insåg först då (när det var slut) att jag var det bästa som hänt honom och att han verkligen ville att det skulle funka. Men han ändrade ju inte på sig. Allt var precis som förut, det som hänt var att han tyckte att _jag_ skulle ändra på mig vilket innebar att inte finnas förutom när han ville plocka fram mig ur "lådan".

jag tror att om man går tillbaka till varann ska man nog tänka över att det faktiskt är så att personerna oftast är vad de var även om man försöker en andra gång

• annaglitter

vi var tillsammans
    1 år
    han gjorde slut för att han tyckte att jag kvävde honom och för att han inte tyckte att vi hade ngt gemensamt

(vilket han knappast gjorde bättre genom att aldrig vilja ses eller hitta på ngt när vi väl sågs. Jag prövade allt, hittade på bio teater, campa, cykla klättra allt vara bara "nej det känenr jag inte för" men om hans kompisar föreslog samma sak... "jajamnänsan"...)

vi var tillsammans en månad lite drygt

samma anldning som tidigare. Plus att jag ställde krav att han var tvungen att bry sig mer, sen började jag bete mig som honom och göra och säga taskiga saker, då blev han skitsur och tyckte att jag var dum.

Svar på tråden Tillsammans med ex igen