• Victory

så himla trött...

Jag har också mina perioder av trötthet. Sover du tillräckligt mycket? Jag behöver väldigt mycket sömn, annars sitter jag och håller på att somna på jobbet! Alla är ju olika, det kanske bara är så att du behöver mer sömn än andra. Men jag gissar att det är något annat, särskilt om du är okoncentrerad i största allmänhet också. Jag brukar bli piggare när jag har tränat.

• Victory

Ja, jag tror inte du är ensam, många känner säkert igen sig. Kan det vara alla krav: man ska göra bra ifrån sig på jobbet, ha det fint hemma, träna, planera bra mat, hinna umgås med sin älskade, träffa familjen och kompisar, helst ha någon givande hobby vid sidan om och mitt i allt kanske planera bröllop också! Jag vågar inte ens tänka på hur det blir när (om) man får barn!!

Ibland vill man ju ha tid till att bara vara...

• Victory

Nu när solen börjar återvända brukar jag och min sambo åka ut på utflykt i naturen någon solig dag. Då sätter vi oss i en snödriva (bor i norrland) och äter mackor och dricker varm choklad (mums!). Det gör mig gladare på våren! Och så får man ju gratis ljusterapi!

Svar på tråden så himla trött...