• SYL

pinsamt

Ga till doktorn och fa utskrivet diflucan, bade till dig och mannen och sa hall uppe med sex i en-tva veckor. Ni kommer bli bra!

Forresten, det kan visst bero pa att du fatt barn, en graviditet, forlossning, ammning etc forandrar hormonnivaerna i kroppen och precis som hormoner kan ligga bakom acne sa kan de ligga bakom svamp. Eller, inte hormonerna i sig men de forandringar de ger i tex hud, slemhinnor mm..

• SYL

Sweetchili => Om det luktar illa sa kan det vara en bakterieorsakad infektion som ger liknande symptom som svamp. Ngn konssjukdom ar det nog inte om du som du skriver testar dig regelbundet. Prova starkare mediciner tex diflucan eller sporanox. Min asikt ar att pevaryl och canesten ar bara skit och borde inte fa saljas.

• SYL

De lakare jag varit hos sager att det finns inget bevisat samband mellan svamp i underlivet o godisatande, men att manga, daribland jag sjalv, markt viss skillnad. Det kan alltsa vara vart att prova. Men du behover nog inte skippa allt, forsok bara ata mindre mangder

Svar på tråden pinsamt