var får man hjälp?
Hej!
jag vet inte va jag ska lägga in min fråga, kanske är det hälsa och kanske är det samlevnad...........
Jag är så trött på mit liv! Vet inte var jag ska få hjälp, trodde jag skulle få det av min man, men han förstår inte hur dåligt jag mår verkar det som. Även om jag säger vad jag är trött på och vad jag behöver hjälp med så känns det inte som om han hjälper mej.
Kan inte komma på hur han hjälpt mej att må bättre. han har säkert försökt på sitt vis men...
Han är hur snäll som helst och kräver inget av nån. Han accepterar livet och allt som händer och går vidare.
Jag är utåt positiv, glad, fixaren och en god vän. Tar hand om mina nära och kära och sköter mitt hem väl.
Vissa dagar orkar jag inte planera livet längre, andra dagar tar jag nya tag och känner att nu kan inget gå fel!
Jag är inte självmordsbenägen eller så, men jag kan inte förstå vad livet vill med mej?? Så enkelt är det!
Jag, har för tillfället inget jobb, har ingen utbildning och är väldigt ointresserad av att gå i skola, tyvärr!
Känner mej aningen överviktig och börjar bli less på känna mej otillräcklig för mej själv.
Jag och min man (sedan 1 år) har inga barn trots att vi levt ihop i 15 år. Vi talar aldrig allvar eller planerar vårt liv.
Jag vill inte lägga ansvaret på min man och säga att det är han som bromsar min utveckling eller hur man ska säga, men jag tror verkligen mitt liv hade varit mer innehållsrikt med en annan man. Det betyder inte att jag inte älskar honom för det göra jag.
Jag är bara ärlig och ser Realistiskt -på allt.
Min fråga är -eller om det finns nån som har bra förslag, nån som känner samma sak eller kanke vet var jag ska vända mej för att finna hjälp att komma vidare i livet!?
Jag har haft en annan nick här inne tidigare som visar den bra, glada, positiva och roliga, påhittiga sidan, vilken inte längre är lika stark!