Fler mammalediga eller halvtidsjobbare #2
Det har gått tre månader på den förra tråden så Vi försöker med en ny tråd! Vi kan väl hålla liv i denna också tjejer?!?
Det har gått tre månader på den förra tråden så Vi försöker med en ny tråd! Vi kan väl hålla liv i denna också tjejer?!?
HanOchJag Grattis Grattis! Hur gick det till? Gick han ner på knä och friade? *nyfiken*
Jag har ju då inte bestämt mig riktigt för om jag kan komma eller ej. Men om jag kommer så spelar det ingen roll om det är 11 eller 12.
muminlina Han sa tidigt på morgonen att idag ska NI få leta påskägg..Jag blev helt ställd för jag hade inte förväntat mig ett påskägg..När vi väl började leta och jag hittade mitt insåg jag ganska snabbt vad det var..(Ringasken var formad som ett påskägg) Och jag kände igen den från butiken där vi såg ringen.. :-0
När jag skulle öppna asken gick han ner på knä och frågade om jag ville gifta mig med honom..
Sååå GLAD!!
GRATTIS GRATTIS GRATTIS Hanojag!! Äntligen kan du börja planera "på riktigt"!! ;) Ehh.. när är det sagt nu till imorrn? 11 eller 12?
Titrania:
hur ska du göra imorgon nu då?
ville du åka med hem i eftermiddag?
skriv snart
JAg ses gärna kl 11 så jag hinner vara med en stund och surpla en kaffe innan jag ska till MOrmor min..
Titrania tackar tackar förresten..
Glömmer ju helt bort vett och fason..
Ja jag får ju börja "på RIKTIGT" nu och oj oj oj vad jag kände pressen typ samma sekund som ringen satt på mitt finger
HanOchJag - GRATTIS i massor. Å vad kul. Så romantiskt.
För min del så passar 11 också bra då min mamma vill att jag skall fixa middag till henne och moster på eftermiddagen. Vi som kan kan väl ses 11.00 på Kopparmärra och de som först kan kl 12.00 kan väl komma då.
Jättebra..Då står jag och förmodligen dottra mi vid kopparmärra kl 11 imorgon..Ses vi då...
vet inte om jag kommer imorgon.. men det löser sig.. kommer jag så kommer jag..
11 vid kopparmärra... -skriva upp- ;) Kul att få träffa din dotter Hanojag!