Fler mammalediga eller halvtidsjobbare #2
Det har gått tre månader på den förra tråden så Vi försöker med en ny tråd! Vi kan väl hålla liv i denna också tjejer?!?
Det har gått tre månader på den förra tråden så Vi försöker med en ny tråd! Vi kan väl hålla liv i denna också tjejer?!?
muminlina okej.. just nu så jobbade jag på ett hem med handikappade, som bott på stretered tror jag det heter.Som habiliterings personal. Hoppas på att det blir mer jobb där för det var som sagt trevligt.Skulle väl helst vilja prova på att jobba som USK någon gång i framtiden oxå..Funderat mycket på Sahlgrenska, men tiden får utvisa om jag kommer dit någon gång.
längtartillaug vilken tid den 31a??
Bokar det med en gång nu då..Så får vi se vad som händer,vart ligger lagret??
Förresten- tittade precis på ett UR program på 1an där dom gjorde BRÖLLOPSTÅRTOR..GUUUD så fina man kan göra ..Helt otroligt.
Och för dom som gjorde dom var det precis som att ta på sig ett par strumpor eller nåt..
Hur lätt som helst..
längtartillaug - ok jag ska samla ihop adresser :) Kan vi ta det kl 17 istället? Det var någon som tycket 18:00 var lite sent pga nattning av barn. Eller blir 17 för tidigt?
Det låter spännande med en träff på lagret. Tyvärr jobbar jag då.. men kan kolla om jag kan byta.
Muminlina - 17:00 blir bra. Måste ändå fixa barnvakt då Gustaf är i USA. Hade varit kul om du också följde med den 31:e.
HanOchJag - tror det är 18.30. Det brukar vara då. Jag skall dubbelkolla detta. Lagret ligger i Kållered men jag kör så det är bara att hånka på.
Lina, jag ska försöka få tag på komvux, för jag har allt tänkt bli klar! -ler- Bara det att alla nummer jag hittills fått har varit fel.. -sucka- Ska prata med en kompis som läser på komvux..
HanOchJag - jag tror man lär sig mer om sjukvård om man jobbar på sjukhuset, därför vill jag jobba där nu sålänge jag känner mig lite ny fortfarande. Men i dagens läge får man nog vara glad att man har jobb, tror det blir bättre sen när alla 40-talister går i pension.
Titrania - jo det brukar vara en djungel med telefonnummer.. och när man väl får ett så är det till fle person. Gör inte som jag bara.. glömde slå riktnumret så hon jag kom till hade ingen aning om någon barnmorske utbildning hehe
-skratt- Lina, jag hoppas jag ska slippa slå riktnr inom gbg... :D
Titrania - ne det är sant såklart.. :)
längtartillaug okej ..jätte bra..Men då förljer jag med.både till lagret och i bilen..
muminlina Jo det är ju det jag känner med. På äldrevården och så blir det ju inte så mycket utav det praktiska..Som att ta blod tryck/blodprov osv..
Känns som jag har för lite erfarenhet av det..
Titrania hur är det med dig?? Kollat med killen om han är intresserad av Sushi kväll här någon gång??