Fler mammalediga eller halvtidsjobbare #2
Det har gått tre månader på den förra tråden så Vi försöker med en ny tråd! Vi kan väl hålla liv i denna också tjejer?!?
Det har gått tre månader på den förra tråden så Vi försöker med en ny tråd! Vi kan väl hålla liv i denna också tjejer?!?
Hej mammmor, ni borde spana in detta företaget. www.littlestar.se Verkar vara en kul ide för er som har bebisar och barn. Har aldrig sett något liknande.
Fyyy vad tråkigt! *muminlina deppar* Nästan alla har avbokat imorgon.. så det blir inget party. Men vi ska ta det lite senare... men jag deppar lite iaf.. hade sett framemot lite ny plastburkar :)
Muminlina, vad du får mig att känna mig skyldig nu... :(
Men det är ju sånna häringa hemska förkylningstider... =/
Titrania - inte kan man göra nått om man blir sjuk.
Nä, jag vet. Men det känns så dumt.
Inte deppa nu tjejer. Muminlina och jag kommer att hitta ett nytt datum snart och då hoppas vi alla är friska.
Titrania - krya på dig.
längtartillaug - här är den jag pratade om, men i miniatyr som magnet
www.tradera.com/auction/aid_12417909
Längtartillaug, tack så mycket! :)
Lina, vad är det för nåt du har länkat till? -nyfiken som skam vettu! ;) -
Titrania - det är et superhemligt spion verktyg ;) Nedå.. det är bara en tuppervare grej jag tycker verkar smart. Man lägger i t.ex. en halv lök eller tomat som blir över och så hänger man upp burken på gallret i kylen så man inte glömmer den och så torkar den inte. länken är till en magnet som ser likadan ut som själva burken men i miniatyr då.
Jahaaa. Men så smart! Då ligger den ju inte i lådan o ruttnar bort heller...-hosthost- ;)