Fler mammalediga eller halvtidsjobbare #2
Det har gått tre månader på den förra tråden så Vi försöker med en ny tråd! Vi kan väl hålla liv i denna också tjejer?!?
Det har gått tre månader på den förra tråden så Vi försöker med en ny tråd! Vi kan väl hålla liv i denna också tjejer?!?
hej hej. jag vet att det var jag som föreslog måndag den 28:e och jag tror faktiskt jagkan (på riktigt) men som sagt så ska jag till mamsen helgen innan och vet inte om jag måste åka därifrån på måndagen eller om jag kommer hem redan på söndagen... men jag kommer om jag kommer, som vanligt... skriver här på söndagskvällen hur det blir...
Hanojag, jag hänger inte riiiiktigt med på vad du menar med mejlen. Tycker du att det börjar bli bråttom? ;)
HanOchJag - du kan nog komma med om du vill (ni andra också), vi får helt enkelt flytta in fler pallar :)
Lina, när ska du ha tupperware-partajet?
well. ska också bort över påsk och vet inte om jag e hemma på måndagen.. men jag hoppas verkligen det! vill verkligen följa med den här gången!
den 22'a :)
Vad är det för en dag? Tisdag?
Yes, då kommer jag och håller låda
Kan man bjuda in sig själv? :D Kostar inget va?
Kostar inget - inget köptvång. Men Lina får bestämma då det är hos henne. Kul att du vill komma