Fler mammalediga eller halvtidsjobbare #2
Vad skojigt Hanojag! =) Lite kul med såna där "speciella" dagar. Ville eg gifta mig den 24/5, men det är en vardag om jag inte minns fel.. o sen kom vi på att det var kuligare att ha en "årsdag" till! ;) :D
Vad skojigt Hanojag! =) Lite kul med såna där "speciella" dagar. Ville eg gifta mig den 24/5, men det är en vardag om jag inte minns fel.. o sen kom vi på att det var kuligare att ha en "årsdag" till! ;) :D
Hanojag! Nääje! Vad trist! :(
Men men, då får ni liksom vi ännu en dag att fira! :D
Gör inte så mycket, ska träffa Princessdiamond vid 14 idag, kolla lite skor o så... =)
Men tjena Guppien! Vi har saknat dig! ;) Började änna fundera på vart ni tog vägen efter fikan! :D
Mmm, inte skoj alls ju!
Men följ med o kolla skor då! Eller ska du jobba kanske? Tror inte att Prinsessan har nåt emot det.
Hanojag, vi ska träffas kl 14 på drottningtorget, men du har la mitt mobnr? Isf kan du ju ringa o höra vart vi är om du har lust att följa med! :)
Måste dra snart, ifall du inte har numret:
073-6456455, har tyvärr inga pengar att svara på mess... :(
-skratt- nu var du elak Lina! ;) Vart ligger det? Jag är inte så bevandrad i vår härliga stads caféer...
(vet vare sig var coffe house eller coffe dream ligger... )
oookaj! Har nog inte tänkt på dem. Men ska vi träffas vid Olivedals hållplats då?
Hanojag, jupps gärna för mig! Jaaa, hittade ett par jättesöta som min älskling köpte till mig idag! 250 kr på DinSko, ett kap!! :D -glad-