Leone!
Hej igen, detsamma! Vad bra jobbat av dig! Du ser ju verkligen ljuset i tunneln. Jag tror att det du gör, att variera kosten mycket, är nog sådant som gör att det blir lättare sedan att behålla vikten (det är ju det som är den svåra biten!). Jag upptäckte också, när jag höll på med VV som mest, att det faktiskt spelade stor roll vad jag lade mina points på. Anledningen till att jag gick upp så mycket under mitt höst- och vinteruppehåll var nog att jag inte riktigt ändå hade ändrat mina matvanor undet tiden jag gick till VV, även om jag då höll mig till mina points. Då var det svårare sedan att hålla sig till sina points.
Visst är det skönt att träna, och framförallt blir man ju så sugen på "riktig" mat och inte en massa skräp efter ett hårt pass. Jag behöver också vara hemifrån mycket och inte sitta vid datorn hela eftermiddagen, då kommer suget! Mitt gym (kör spinning) ligger alldeles vid skolan så jag kör direkt efter skolan. På det sättet motiveras jag att stanna kvar i skolan och plugga också och jag "slipper" vara hemma så mycket.