• Sana

Ny Viktväktar-tråd (igen!)

Kul med en vv tråd.

Varit med i 1 vecka, första veckan gick det bra - 1,6 kg!! Har som första delmål att gå ner 10 kg tom 30/6.

_Maria_ angående hur många poinst så är det nu så att man räknar ur beroende på ålder, vikt, hur rörligt jobb man har.

Lycka till!!!

• Sana

redan gift

Nu är det att sätta punkt för de 2 veckor som gått och börja om med nya tag.
    Det är tungt ibland, man får ta en dag i taget. Detta fixar du, det är inte säkert att du har gått upp så mycket.

Kom igen nu!!! detta fixar du!!!

• Sana

Helgen har gått riktigt bra, middag i lördags med kompisar. God smal mat och lite vin.

MEN, nu närmar sig påsken och jag sitter i en reception. Så ca 1,5 m framför mig så står ett gigantiskt stort påskägg full i godis. Inte kul, men karaktären sätts på prov!!!

Skall iväg och väga mig i eftermiddag, får se hur det går.

redan gift, skönt att du kommit ur din svacka!!!

• Sana

YES!!!! det gick över förväntan igår, trodde inte mina ögon när jag ställde mig på vågen - 2,2 kg. Så på 2 veckor har jag gått ner 3,6 kg. Fick min första guldstrjärna igår.

Känns himla skönt och jag är så motiverad!! Så nu skall jag unna mig några skum påskharar!!!

Silfver, grattis till ditt första delmål.

• Sana

TACK för alla uppmuntrande ord, känns himla skönt. Man blir ännu mera peppad.

Skulle vilja träna mera, men med 2 barn, jobbar heltid, villa och en man som jobbar skift. ja, det är ett stort pussel. Men jag försöker i alla fall gå till jobbet. Tar ca 30 min, det är en skön start på dagen.

Jag hoppas det blir så bra väder som de sagt till påsk. Då blir det mycket promenad och skidåkning.

Bra jobbat tjejer!!!!!

• Sana

Guldfisken, STORT GRATTIS - 2,7 kg på en vecka, Det är ju super!!!!

Lycka till alla andra i helgen, själv så sitter jag här med påskäggen 2 m framför näsan. De har stått här fulla i godis sen i måndags morse. Men jag har inte tagit en enda än. Stolt över mig själv, bevisligen så har man lite karaktär.

GLAD PÅSK PÅ ER

• Sana

Hoppas ni har haft en bra påsk, har klarat mig bra. Lite för mycket godis har nog slinkit ner!! Var iväg till vv och vägde mig idag - 1,2 kg. Känner mig riktigt nöjd över mig själv.

Har nu gått ner 5 kg sen jag skrev in mig 7/3. Så här bra har det aldrig gått, känner mig himla motiverad.

Tyvärr _Maria_ så kan jag ej hjälpa dig med asiatisk mat. Du får ha det så trevligt ikväll.

Lycka till tjejer!!!

• Sana

Tjejer vart är ni? hur går det?

Var och körde pump i morse 6,45, solen skiner från en klarblå himmel. Livet känns hur bra som helst.

Ha en underbar dag

• Sana

Här går det bara bra, förra veckan stod jag helt still. Blev grymt sur, men fick ta det. Hade då gått ner 5 kg på 3 veckor, så det är väl kanske inte konstigt att det blir stopp.
    Var iväg i förmiddags och hade gått ner 1,3 kg, så nu fick jag min andra guldstjärna!!

Det känns himla bra, det känns på kläderna att det sitter bättre och börjar bli för stora.

Så nu har jag 3,3 kg kvar till mitt första delmål, som var - 10 kg tom 30 juni. Så det borde jag fixa.

Lycka till allihopa

• Sana

Grattis guldfisken!! superbra jobbat.

Lycka till Leone, hoppas du har minus nästa vecka.

• Sana

TACK Leone, är himla skönt att få peppning. Jag hoppas att jag fixar mitt mål!!
    Fick en liten tankeställare angående frukost, skall nog ta och varie mig lite. Äter samma frukost hela tiden!!!

Lycka till

Trevlig helg

• Sana

Glömde bort, förlåt!! TACK till guldfisken också. Du är så himla hurtig, själv har jag varit förkyld hela veckan.
    Åker till fjällen på sön, så då blir det en massa skidåkning ett par dagar.

• Sana

Hallå!!!!

Hur går det för er, var och vägde mig i måndags igen - 1 kg. Skönt!!! varit i fjällen i 3 dagar utan att skriva något, så jag var rädda att det skulle gå sämre. Men jag är himla nöjd, har nu gått ner 7,3 kg sen jag skrev in mig 7/3.

Lycka till, Trevlig helg

• Sana

Hur går det för er tjejer??? ni har väl inte gett upp????

Var iväg igår och hade gått ner 1,2 kg. Nöjd, men hon tyckte att det har gått lite för bra!! Visst jag är nöjd, men det kanske har gått fort. Men jag äter som jag ska, har haft en karaktär av sten!!!!

Lycka till

Svar på tråden Ny Viktväktar-tråd (igen!)