• HippieJo

Tjejmilen

Läste tråden och blev nyfiken, jag och mamma har precis bestämt oss för att börja jogga och det är ju suveränt om man har ett program att följa... Jag är 1.69 lång och väger 58, alltså är jag normalviktig men jag har världens sämsta kondis, jag lovar, nä, mamma har nog sämre. Jag tänkte att vi skulle löra nivå 2, bara för att testa, spännande, vi börjar imorgon. Kul att man kan peppa varann här :). Lycka till nu allihop, kämpa på och kom i bikinin i sommar! :D

• HippieJo

Hej svej! Jag ska springa för första gången ikväll vid 8. Är det nåt speciellt jag ska tänka på? Känner mig glad och laddad. Har dessutom klarat min första vecka utan choklad, fy fan vad det har varit jobbigt, men äntligen börjar abstinensen och suget lägga sig. Jag har lovat min kille att vara utan choklad en månad (för att bli av med mitt djupa beroende) och om jag skulle fuska så måste jag ge honom 50 spänn varje gång. Haha, han har inte fått nåt än! :D Känner mig så stolt, har aldrig klarat en hel vecka förr... Kramar på er!

• HippieJo

Första springet avklarat, det var inte så farligt, fast men mamma med så blev det vääääligt lågt tempo, jag tror att vi joggade i nästan gå-tempo... Men, det blir nog bättre sen. Jag är peppad till tusen!

• HippieJo

A-K78>
    Ja, jag kan tänka mig att det känns segt ibland, men tänk på vad det gör för din kropp att du rör dig tre-fyra gånger/vecka, det är sååå bra! Jag har som mål att kunna jogga en mil när programmet är klart och om jag lyckas så är det fantastiskt, har aldrig sprungit förr, alls!

Hejja hejja oss!!

• HippieJo

A-K78
    Jag tycker att det är bra gjort av dig att klara 3 veckor utan fusk, hoppas att jag klarar det lika bra :). Nästa springtur imorgon, hejjahejja!

Svar på tråden Tjejmilen