Blekingebrudar, var är ni?
Fler som gifter sig i Karlshamn nästa sommar? Vi har planerat den 12/8.
Fler som gifter sig i Karlshamn nästa sommar? Vi har planerat den 12/8.
Castellet! Vilket superval. Det kommer säkert att bli toppenmysigt. Själva funderar vi på Elleholms kyrka för den är så liten och mysig.
Mli- är det du som bodde på Baldersvägen? *uppvuxen i kvarteret*
mli_b, jag bodde på Schweizervägen men min morfar bodde granne med er. Tänk vad världen är liten!
Bor, det är helt sant. Han bor kvar. Jag var äldst i barnbarnsskaran, närmare bestämt ett år yngre än du (måste erkänna att jag smygtittat på er hemsida och det var då jag kände igen dig). Kommer ihåg att din storebror var/är superduktig på att spela fiol!
Tror du kanske känner en gammal kompis till mig, Roselie, bodde längre ner på Baldersvägen.
Var gifte ni er? Var hade ni festen?
*skäms* Tittar mest på bilderna helt uppenbarligen...
Ja hon är i Uppsala men jag har inte heller kontakt med henne längre. Är färdig lärare tror jag...
Hur löste du allt praktiskt med frissa och dyl i Karlshamn? Utbudet är ju inte gigantiskt!
Det är lite klurigt tycker jag att hitta allt man behöver i en liten stad. Tårta och mat hur löste ni det? Hade ni många gäster?
Vi tänkte låna med oss lite folk från Växjö, där vi bor. Kanske tom anlita fotograf från Malmö och ta konsekvenser i form av dyr milersättning...
Ni hade löst allting väldigt bra verkar det som! Var ni nöjda med er stora dag?
Du har rätt. Jag är lite väl pessimistisk. Vi har lång tid kvar så jag har mycket tid att fundera.
Nästa sommar. Men jag är planeringsfreak och har redan en massa idéer. Till saken hör att vi ska göra väldigt mycket själva och därmed behöver lite tid.
Det är bara så svårt att låta bli att fundera. Fast jag borde ägna min tid åt att läsa finansiering...
Tack! Vad många bra förslag du har. Förstår att du fick ett lyckat bröllop!