Blekingebrudar, var är ni?
Efterlyser blivande brudar i blekinge, hade varit kul med en BT-träff. Ge er till känna.
Efterlyser blivande brudar i blekinge, hade varit kul med en BT-träff. Ge er till känna.
Det verkar inte vara så aktivt på bröllopsfronten i Blekinge.. Iaf inte så många brudar som är här inne just nu.
Men här är jag iaf..
Vi håller som bäst på att planera vårt bröllop och det är en spännande tid fram tills September då den stora dagen infaller.
När ska ni gifta er? Kommit långt i planeringen?
Vi håller just nu på med inbjudningskorten och har fått många bra tips från BT.
En sak vi inte riktigt tagit itu med än är att boka frisör och smink. Någon som har några uppdaterade tips?
Alla tips jag hittat här har ca ett år på nacken och det kan ju hända en hel del på den tiden..
Den 16 juli gifter vi oss. Var bor du?
Här är en till från Blekinge. Vi bor i Karlskrona. Gifter oss den 6 augusti
Förvisso Blekingebrud, men jag bor i skåneland. 3:e september bär det iväg till kyrkan. Längtar...
VI bor i skåneland menar jag... Dock är vi båda bördiga från Blekinge och gifter oss där av denna anledning. Oj vad formellt det blev.....
En före detta Blekingebrud här. Vi bor i Uppsala, men kommer från Blekinge båda två. Vi gifte oss i Karlshamn förra sommaren.
Karlskronabrud här!!
Har inte varit så flitig på BT på ett tag, det går i vågor tycker jag. Vi gifter oss 19/8 2006 i Amiralitetskyrkan. Jag har redan bokat de stora bitarna (kyrka, festlokal etc) så jag är säker på att få det jag vill!
Var bor du, Cacka?
Skoj att se fler inlägg från Blekinge!
Annica_B: Här är en karlskronatjej till. Var har ni planerat festen någonstans? Har ni börjat kolla på fotograf? Vi ska precis börja och jag har kollat runt lite på gamla inlägg här.. Har du några tips?
Fler som gifter sig i Karlshamn nästa sommar? Vi har planerat den 12/8.
Hej alla Blekingebrudar! Här är en till, från Karlskrona. Dock gifter jag och min blivande make oss utanför Stockholm där vi bor för tillfället. Men jag kommer att vara "hemma" i Kallepeng en hel del i sommar.
Annika_B:
Min "bonussyster" gifte sig i Amiralitetskyrkan, jättevackert!