• citronen

Hänghud

Hej jag väger 90kg och är 165cm,
    jag tänkte dricka modifast pulver. i 10 dagar.
    Jag undrar om jag kommer att få hänghud då?
    för det vill jag ju inte få.

sen undrar jag om det finns fler som testat modifast, hur gick det för er?

• Svar på tråden Hänghud
  • citronen

K.C!

Det kan hända att jag kör det i 20dagar också om jag klarar av dom första 10dagarna,
    tror du det går bra då med? att det är för kort tid?
    Jag ska träna och promenera.

• citronen

Jag vill gå ner 35kg, så att jag väger 55kg, du då?

Hoppas det går bättre för dig nu när du använder nutrilett och det andra.

Jag tänkte först nu. äta bra och träna/promenera i april, sen köra modifast i maj, 10-20dagar.

fast tror inte jag hinner gå ner alla 35kg till sommaren, juni-juli.
    fast hoppas kunna gått ner rätt mycket till dess.

• citronen

Jag tror nog 55kg skulle passa mig, jag vägde som minst 60kg innan jag fick min stora övervikt, och då tyckte jag fortfarande att jag hade lite knubbiga ben, men allt annat såg bra ut.

om du är nöjd med 70kg så var det, om du tycker att du ser bra ut, så var nöjd med det, strunta i vad andra väger, så länge du är nöjd.

jag är med i viktklubben, sen februari, gick ner 2,5kg på 1 vecka, men sen blev det bar fel. åt en massa onyttigheter,
    men har börjat om i dag igen, så först kör jag viktklubben i en månad.

• citronen

I dag har det gått bra, jag har ätit under mitt kcal som är 1320kcal. har i dag bara ätit 1020kcal, det känns bra, men jag är hungrig hela tiden.

Fast inget onyttigheter har jag ätit i dag.

• citronen

Det går hyfsat bra för mig.

• citronen

jag har tränat ätit bra mat..men...det blev några sånna där låkkalori cocosbollar.

därför hyfsat!

• citronen

smultronet heter jag med här!

Jag har gått ner -4,9kg, med träning och bra kost känns jättebra, är jätteglad, sen har jag fått ett jobb under sommaren, är som en ny människa

• citronen

Ja du ca:5-10kg.. men nu är det inte aktuellt längre.
    har gått ner 7,5kg med mat och motion och att jag kommer ut nu träffar folk m.m.

Svar på tråden Hänghud