Hänghud
Hej jag väger 90kg och är 165cm,
jag tänkte dricka modifast pulver. i 10 dagar.
Jag undrar om jag kommer att få hänghud då?
för det vill jag ju inte få.
sen undrar jag om det finns fler som testat modifast, hur gick det för er?
Hej jag väger 90kg och är 165cm,
jag tänkte dricka modifast pulver. i 10 dagar.
Jag undrar om jag kommer att få hänghud då?
för det vill jag ju inte få.
sen undrar jag om det finns fler som testat modifast, hur gick det för er?
tror inte det är risk på så kort tid, men jag VET ju inte. om du rör på dig samtidigt? jag ska också gå ner fort, är också lite rädd att få mindre stramt... kommer försöka träna som vanligt, men jag ska käka så lite att jag oroar mig för att inte palla riktigt..
K.C!
Det kan hända att jag kör det i 20dagar också om jag klarar av dom första 10dagarna,
tror du det går bra då med? att det är för kort tid?
Jag ska träna och promenera.
det kommer säkert gå bra! hur mycket vill du gå ner då? vi är nästan lika långa - jag är väl ett par, tre centimeter längre. borde ju väga lika mycket ungefär.
jag har planerat att köra i 5 veckor, kanske nutrilett de två första och sen lite flygvärdinne... får se hur fort det går. jag ska ut och resa och vill ner tills dess. började i januari, mend et har inte alls gått bra. äter inte onyttigt och så, så jag tror min kropp står på svält och vägrar släppa vad man än gör. äter lite förlite och sällan också. tänkte att nutrilett kan få mig att "äta" ofta fast med gott samvete. det är ju hjärnan som sabbar det mesta...
Jag vill gå ner 35kg, så att jag väger 55kg, du då?
Hoppas det går bättre för dig nu när du använder nutrilett och det andra.
Jag tänkte först nu. äta bra och träna/promenera i april, sen köra modifast i maj, 10-20dagar.
fast tror inte jag hinner gå ner alla 35kg till sommaren, juni-juli.
fast hoppas kunna gått ner rätt mycket till dess.
55... det låter ju jättelite? kollade på sån där BMI och det ska iofs vara normalvikt. Jag vill inte blir supertunn, så jag tror 70 blir mitt mål. DÅ ligger jag enligt tabellen på det övre strecket, men jag är rätt kraftig i mig själv, så jag vet när jag vägt 70 att jag ser rätt smal ut ändå... Har en våg som är helt kocko nu, men som det ser ut enligt den så är det väl en 12-14 kilo, typ.
Har varit stor bara en gång tidiagre, då vägde jag 90 nånstans och gick ner mina 20 på typ 2 månader. men då var jag stor för att jag åt fel. körde flygvärdinne i typ 10 dagar och sen viktväktarmat - fritt tolkat från en bunt recept. Det gick skitbra. Åt godis när jag var sugen och inte som ett måste oavsett och försökte att inte äta efter 18. Sen höll jag den vikten skitbra tills nu. Alla kilon kom efter att jag slutad eträna - vilket jag gjorde som en galning ett tag. Nu verkar det omöjligt att komma ner igen.
klart du kommer kunna gå ner mycket till sommaren! men om jag var som du (ett litet tips bara) skulle jag köra en snabbkur till att börja med för att få upp lite motivation! ALlt blir ju så mycket roligare när man börjat gå ner...
fan, nu känns 70 jättemycket... kollade in folk på aftonbladets viktklubb som gått ner och de väger ju inte så mycket (en del väger så när de börjar banta... ).. Hmmm...
Jag tror nog 55kg skulle passa mig, jag vägde som minst 60kg innan jag fick min stora övervikt, och då tyckte jag fortfarande att jag hade lite knubbiga ben, men allt annat såg bra ut.
om du är nöjd med 70kg så var det, om du tycker att du ser bra ut, så var nöjd med det, strunta i vad andra väger, så länge du är nöjd.
jag är med i viktklubben, sen februari, gick ner 2,5kg på 1 vecka, men sen blev det bar fel. åt en massa onyttigheter,
men har börjat om i dag igen, så först kör jag viktklubben i en månad.
jamen det låter väl bra, att börja så... SKönt med lite riktlinjer. Jag är säker på att du lyckas den här gången - vår och sommarkänningar är nog bästa piskan!
Mitt problem är att jag 1, får ångest av allt jag äter så jag äter inte och 2, blir helförvirrad av allr Gi och skit så jag törs inte äta nånting annat än typ sallad. Viktklubben kanske inte vore så dumt. Kanske efter mitt snabba, om det nu går som jag vill...
ska försöka göra som du säger, men det är så mycket man hänger upp sig på med kroppen. jag har så lätt att råda andra, men sen när det gäller en själv så försvinner all sans..
Jag tror inte att du kommer få hänghud, inte om du är hyfstat ung och tränar samtidigt. Finns ju en gammal tråd om det här, men nu går det inte att söka på inlägg.
K.C, du är inte ensam. Mitt mål är just nu oxå att väga 70 kg, jag är rätt bredaxlad och grovt byggd så en vikt på typ 55 kan jag bara glömma och strävar inte efter det heller. 67-68 kanske kan vara lagom i sinom tid, men jag kommer vara nöjd vid 70 tror jag. Jag är 164 cm lång. Just nu väger jag ca 79 och har gått ner från 88, så det händer grejer. Jag byter ut mål mot modifast som du tipsade om och det är fortfarande riktigt gott! Jag har börjat äta mer "normalt nu, men fortsätter att gå ner, och det känns ju bra!
Hur lång är du?
MIA.MARIA! vad roligt att se dig! länge sen... skönt att höra att vi är lite i samma sits. och skönt att höra att det går så bra för dig!! grattis! är det sedan vi pratade första gången? i så fall har du ju varit otroligt flitig.
för mig har det inte gått så bra, hamnade i samma gamla med svält och sånt. men nu kör jag igång igen! regelbundet med mat till kroppen. usch vi krigar verkligen, men nu hoppas jag det ska bli en kompromiss...
jag är nog typ 167-168, så vi är ju rätt lika! fasen alltså.. 9 kilo! På hur länge?? har du bara ätit modifast elelr bytt ut eller blandat?