• citronen

Hänghud

Hej jag väger 90kg och är 165cm,
    jag tänkte dricka modifast pulver. i 10 dagar.
    Jag undrar om jag kommer att få hänghud då?
    för det vill jag ju inte få.

sen undrar jag om det finns fler som testat modifast, hur gick det för er?

• Svar på tråden Hänghud
  • vixen not a tramp

HMM, nu kanske det har låtit som att jag har värsta diciplinen och sköter mig så där läskigt ordentligt. Så är inte fallet riktigt....har gått bra denna veckan, hoppas att det går bra nästa veckan oxå.. men jag fungerar lite konstigt, om det har gått bra och det syns på vågen så vill jag liksom unna mig något (gott) eftersom det ändå går så bra. Så jäkla dumt!!! Försöker belöna mig med grejer istället, men det blir lätt både och = tom plånbok

Ja viss tär det en storleksdjungel därute! Jobbigt! Köpte ett par jeans i strl 40 och det kändes ju nice. Tills jag provade en kjol i samma storlek och inte kunde stänga den. Trist. Men det var från olika butiker så de verkar ju göra lite som de vill med märkningarna. Målet är väl att ha 38 (inte så troligt) 40,mer troligt. Hade 44 när jag var som störst. väger 79,3 nu så jag borde gå ner 10 kg till, vi får väl se hur det går...Hoppas vara klar till midsommar, men hoppas oxå ha klarat av typ 5kg till mitten av maj och det känns rättså otroligt.

Jag tycker att det är kul att vi tänker så lika, det betyder mycket för mig!!!

• vixen not a tramp

Jag glömde en sak!! träffade min gamla chef idag och hon frågade om jag gått ner i vikt, det kändes jättebra, att någon ser resultat även om inte de närmaste (läs mamma) ser någon skillnad.

• K.C

det betyder väldigt mycket för mig med.. brukar tänka på dig om jag får liksom svagheter och så tänker jag på hur trist det vore att behöva skriva att det går dåligt. för det är ju en kick att prata med dig, speciellt om man har positiva nyheter...

ÅH! nu blev jag glad för din skull! Du ser... dumma mammor som inte fattar vad de säger och gör. Lyssna på chefen istället! Men du, varför ska det egentligen vara så himla bra att gå ner? Om man inte är sjukligt smal så är det ju alltid en komplimang.. Är inte det helt knäppt? Varför utgår man ifrån att alla VILL gå ner? Ingen skulle ju säga "har du gått upp? vad snyggt".. Varför inte, egentligen? SJälv gillar jag ju när folk har former, så jag skulle nog lätt kunna säga så om det inte vore för att man inte gör det helt enkelt..

men du, tjejen.. har du storlek 40??? Det är inte ens ett mål jag har! det är ju skitbra! supernormalt. 38 är ju tiny tiny.. men du vill kanske bli lite mindre än jag färståss... är du redan på 40 så klarar du det ju lätt! och inte behöver du ha panik heller, du måste ju vara supersnygg redan! jösses - jag tror jag hoppade direkt från centilång till 44! He he...

• vixen not a tramp

ÅHH hade skrivit massor tryckte på fel knapp och allt försvann, s*tan!
    Hm, vad skrev jag nu då??? Jo, jag har alltså strl 40 på ett (1) par jeans. Antagligen är det väl en baggymodell som ska sitta pösigt, men på mig är dom som en andra hud.
    Jag vill verkligen fortfarande vara kurvig och sund när jag är klar, inte nerbantad med tomma hängiga påsar istället för bröst och lös slapp hud. storlek 40 som sitter bra, inte som korvskinn blir nog bra, men som sagt det är ju så olika mellan olika butiker.

• vixen not a tramp

Kom ihåg att du är mycket längre än mig oxå, jag är bara typ 163-164.

• vixen not a tramp

tycker oxå det är synd att smal och fin är så jäkla positvt och synonymt medan rund och mullig känns som typ svärord.

• K.C

åhnej! vad är det med BT´s filter???

men det låter som ett bra mål och som nåt du kommer nå SNART!
    och du, de där få centimetrarna, tror du de gör nån skillnad.. Äh, det kanske t.o.m sitter i mitt höga håååår!

• vixen not a tramp

Den här gången var det inte filtrets fel, jag tryckte på nåt och sen var det borta. trist.

HiHi hur högt hår har du? Marge Simpson högt eller Peggy Bundy högt?

• K.C

ha ha... jaa, det är mer texas-läge liksom. Stort åt alla håll. har svårt att vänja mig vid litet hår. dessutom tycker jag att man ser smalare ut över rumpan med stort hår... he he...

• vixen not a tramp

Jag ser typ Fran Fine framför mig nu
    Är du mörk?
    Det gäller ju att dra blickarna bort från det man inte är så stolt över och då är ju ett stort hår alltid bra. Själv är jag inte välsignad med ett stort hår utan ett mycket platt och tunt hår som jag deperat försöker få volym i vaje morgon. Kn dock bli väldigt stort och stå åt alla möjliga håll om jag somnat med fuktigt hår, men det är ju inte sån volum man vill åt...

Svar på tråden Hänghud