Hänghud
Hej jag väger 90kg och är 165cm,
jag tänkte dricka modifast pulver. i 10 dagar.
Jag undrar om jag kommer att få hänghud då?
för det vill jag ju inte få.
sen undrar jag om det finns fler som testat modifast, hur gick det för er?
Hej jag väger 90kg och är 165cm,
jag tänkte dricka modifast pulver. i 10 dagar.
Jag undrar om jag kommer att få hänghud då?
för det vill jag ju inte få.
sen undrar jag om det finns fler som testat modifast, hur gick det för er?
he he... känner igen det där med konstiga sovfrisyrer.. Hur kan en del somna med blött hår och vara fina när de vaknar då?? Hur orättvist ä inte det?
men mitt hår måste också fixas så att det blir lite stort.. det är mycket jobb på morgnarna... morr...
nej, mörk.. jag är typ allt. växlar hårfärg väldigt väldigt ofta. just nu lite rödblond. har haft svårt att bli mörk igen av nån anledning. det var ett tag sen, trivs bäst i ljust, men till skillnad mot förr vill jag gärna ha lite rött i också. just nu har jag nån slags 60-tals page eller jag vet inte.. det är på utväxt med går trööööögt!!!
vad har du för hårfärg? frisyr och längd? vad spännande att få veta. Jag ser framför mig att du är typ chokladbrun och har ganska långt hår. Rätt sådär skönt naturlig frisyr (inte massa klet i som jag alltid har). Stämmer det?
vet du förresten! jag var ute igår och hade samma klänning som jag hade för typ 2 veckor sen och klänningen satt helt annorlunda. Nästan för stor nu!! Heja heja!! tänkte på dig då och på att det skulle vara roligt att få berätta!
Åh va glad jag blir!!! Jätteroligt att höra, verkligen!!!
Annars är min erfarenhet att kläder liksom bara blir tajtare i garderoben av den mystiska höga värmen som bla krymer alla sommarkläder från säsong till säsong
Inte så konstigt egentligen att den sitter lösare, du kör ju hårt med ditt nutrilettande och det vore väl attan om det inte skulle märkas. Återigen världen grattis!!!!
Nja...jag har inte så naturligt eller långt hår direkt *kniper ihop ögonen och önskar*, bråkar med trattfön och massa olika volumprodukter och jox för att få till nånslags frisyr. Har rätt uppklippt, ljusblont hår som lockar sig lite och ojämt...kvaliten är "typiskt svensk" och tunn. Hade spikrakt hår för nåt år sen när det var lite längre och jämt.Det var såå skönt, men rätt trist. Längden är väl någonstans mellan öronen och axlarna.
Hade jag lite pengar över skulle jag göra en hårförlängning på stubben, men eftersom jag inte har råd att göra det och sen fortsätta (vilket jag skulle behöva eftersom jag aldrig skulle nöja mig med mitt tunna igen.)så får det vänta tills jag pluggat klart, vem vet, jag kanske trivs med mitt hår då?
Igår kände jag mig så lycklig på nåt konstigt sätt, att mitt största problem just nu är att gå ner 8-10 kg när det finns de som inte väger mer än typ 20 kg och svälter med flugor i ansiket hela tiden. Och de som inte kan se eller höra eller gå eller inte har en underbar familj eller sambo eller lägenhet.....ja listan kan göras låååång. Det var en så underbar känsla att vara tacksam över livet på nåt sätt. Åh, nu låter jag vääl hel flummig och religös, men det var inte alls så..svårt att förklara, det var väl lycka eller tacksamhet helt enkelt, jag vet inte.
MIA.MARIA:
Jag fattar PRECIS hur du menar! Försök att hålla kvar vid den känslan, då kommer de där kilona att försvinna antingen från medvetandet elelr kroppen och vilken som får ju dig glad..
men du, hårförlängning, tro inte att det förändrar något. Jag har haft förlänging många olika gånger och det blir inte sådär fantastiskt som man vill. Dels för att alla som gör förlängning i regel har för kort hår.ALlra snyggast är det nämligen om man redan har långt hår.. Sjukt, eller hur. Men man får alltid en skarv eller behöver klippa upp det förlängda till det äkta och så får man ändå ingen bra frisyr. Dessutom tycker jag att alla metoder känns jobbiga och lite halväckliga. Man får inte tvätta så ofta som man vill, huvudet kliar och det är jobbigt att inte komma in till hårbotten ordentligt. I värsta fall får du dessutom sånt skit som jag fick sist och hela håret är ett enda trassel i botten med stora dreadlocks att ta hand om (klippa bort)... Du är säkert skitfin som du är! Men om du vill ha lite extra volym (enkelt) så kan du tydligen testa torrschampoo (alla säger att det är grymt - har schampoo men har inte vågat testa ännu... ) Det kanske kan vara nåt?
tack för ditt stöd. det känns toppen att märka skillnad. tack vare ditt stöd är jag säker på!
Åh, va du är rar!!!
Torrschampoo säger du.....har läst massa bra om det i cosmo men aldrig kommit mig för att köpa det. Kanske ska slå till på en burk(?). Betydligt billigare än en förlängning i alla fall. Och då kanske det inte är så perfekt metod som jag har trott. Lät ju inte så jätteglamming direkt. Fick du klippa bort dreadsen vid hårbotten typ? Kändes ju inte alls kul!
Får väl försöka förlika mig med mina små tesar. Och det har jag inte enst tänkt på förrän du sa det, det skulle ju med säkerhet synas väldígt bra på mitt tunna, korta hår och det är ju inte skoj. Tack för tipsen!
Hur går det? Jg har gått upp 0,5, men jag intalar mig att det är vatten så jag är glad ändå! Hopps det går rikigt bra för dig, du åker ju snart!
tjena tjejen! nä, jag står still nu. men efter helgen är jag nöjd - åt godis och chips fre och sön plus att vi var ute och åt och DRACK i lördags och det måste varit ett tiotusentals kalorier bara i drinkarna...
Vätska, vetdu.. värsta fienden. hur går det? vad äter du nu?
Då får jag verkligen gratulera!!! Det lär ju kännas GREAT att kunna njuta av livet utan att öka i vikt!!!
Käkar två mål modifast om dan plus morötter och middag. Fuskar så smått med mackor och choklad när behovet sätter in...
Träffade mamma igår och hon berättade omen väninna till henne som gått ner 10 kg för att hon drabbats av gallstens anfall. Då drog jag in magenlite extra och sa lite kryptiskt. Man behöver ju inte drabbas av det för att gå ner, men hon fattade inget och då sa jag inget. Har ju inte gått ner 10 kg än, men när jag har gjort det, med lite råge så ska jag minsann säga henne ett sanningens ord. (om jag törs) Fast då kommer hon väl fråga vad jag väger nu (då) och då har hon ändå nåt att klaga på för det är ju på tok för mycket!! (hennes egna ord). Förbaskade människa!!! fast hon har många väldigt bra sidor oxå och de överväger såklart i det långa loppet. Tänk att en mors bekräftelse är så viktig fastän man är över 25.
håller VERKLIGEN med! tycker så jäkla synd om dig för jag tycker du är så himla himla duktig! och även OM du vore jättestor i kroppen - än sen! en mamma om nån måste ju älska sitt barn precis som det är.
försök och skit i mamman - det är ju uppenbarligen HON som har några slags komplex. det är ju faktiskt ganska sjukt att se till fördelarna med viktförlust om man fått gallsten...
bra för dig att du unnar dig lite ibland - det måste man!! jag hejar på dig.
Och jag hejar på DIG!