Hänghud
Hej jag väger 90kg och är 165cm,
jag tänkte dricka modifast pulver. i 10 dagar.
Jag undrar om jag kommer att få hänghud då?
för det vill jag ju inte få.
sen undrar jag om det finns fler som testat modifast, hur gick det för er?
Hej jag väger 90kg och är 165cm,
jag tänkte dricka modifast pulver. i 10 dagar.
Jag undrar om jag kommer att få hänghud då?
för det vill jag ju inte få.
sen undrar jag om det finns fler som testat modifast, hur gick det för er?
K.C!!! 5kg på två veckor tror jag faktiskt att du kommer greja! Eller i alla fall två i veckan. Eftersom du "chockar" kroppen då och då med mat tex kycklingsallad (mums!) Så höjs ju förbränningen temporärt, den sjunker ju när man pulvrar. SÅ fortsätt som du gjort hittills, jag tror du är en babe nu med bra självförtroende och när du är i Rom kommer du vara om möjligt ännu vackrare eftersom du gått igenom hela den här "nutrilettprocessen" med kickar och dalar. Kjolen kommer nog sita rätt oxå, jag bara känner det på mig!
Gweneth Paltrow tipsade i senaste cosmo om att om man ville komma i ett fodral (borde inte vara nå problem för henne men....) så skulle man äta vätskedrivande frukt&grönt som annanas, papyaya, gurka och sparris. "det gör att man kännersig mindre svullen" Känns som ett nyttigt sätt att driva ut det där extra vattnet på.
Jag har gått ner typ 9kg fortfarande händer inte mycket just nu, får vara glad att jag inte gått upp, så resonerar jag!
Hoppas vi hörs av här snart igen!
MIA.MARIA:
det är alltid lika roligt att se att du är här! Alltid lika roligt att läsa det du skriver...
Hoppas verkligen att du har rätt i kilona. Annars håller jag med dig - så länge man inte går upp så är ju allt frid och fröjd. Jaa, känner att nutrilettandet inte funkar lika bra nu som i början - rent mentalt. Måste få tugga lite på saker. Käkade just lunch, vilket innebär att jag byter ut frukost och middag. Känns helt ok. Nej, nuljuger jag faktiskt lite för dig, för jag fick lite ångest efteråt. Sallad och typ 3/4 kycklingfilet.. Det KAN ju inte vara farligt tykcer man.. Aja, hjärnan!!!
9 kilo är ju toppenbra!! gud vad du ska vara stolt tycker jag. vad väger du nu? hur ligger BMI? Jag gick från 31 till nu 27... Hatde det där BMI innan, men för en som är galen i huvudet är det ändå bra att få siffror som hjälper en. Inte om det ligger åt fel håll, förståss...
Ska absolut testa Gwyneth (morrrr!!! hon är så snygg - lite mager för min smak visserligen, men vad roligt hon kan ha att äta upp sig!)metoden. Låter ju både vettigt och gott. Hade en massa problem med vätska förut och de tabletterna man köper hjälper ju nada. Tycker en helsväng på krogen brular fixa att man känenr sig smal och lagom uttorkad. Det har ju i och för sig sina nackdelar med påsar under ögonen. Alltid är det nåt!
MIA.MARIA!!
gissa vem som just kom hem och var sur och skulle prova min nya kjol för att bevisa för mig själv hur äckligt fet jag är.. och gissa vem som fick på sig den?!?!!!! jag fattar det inte! den sitter ju tajt, men den sitter ocg kan knäppas!! om två veckor borde den ju kunna sitta bra. Just nu skulle den säkert bara åka upp som en bulle runt midjan...
Åh va glad jag blir för din skull! Jag vet precis hur det känns GRATTIS grattis tusen gånger om! Fy tusan va roligt! Den kommer sitta helt perfekt (kanske till och med lite löst?) om två veckor! Känner mig lite motiverad själv nu faktiskt...fast jag är fortfarande dålig, jäkla virus! Har inte pulvrat nåt under de här sjukveckorna, kanske är lagom att börja på måndag igen? Strunt samma grattis återigen!
Säger detsamma GRATTIS!
MIA.MARIA & SB_Helena:
Tack snälla ni! Det betyder mycket att få uppmuntran.. Utan uppmintran härifrån hade jag aldrig kommit hit, även om det är en liten bit kvar! Det var bara 3 veckor sen jag kastade kjolen i en skräphög för att den liksom representerade mitt misslyckande. Glad att min man tog upp den i smyg.
Tack igen för uppmuntran. Och MIA.MARIA: låt din kropp ta det den behöver, du har varit så himla duktig, när du blir frisk kan du ta lite nya tag, men jag är superimpad av dig. Plus att du ju står still nu, det är ju alltid ok.
Kram!
Jag tycker att du ska vara superimpad över dig själv i första hand just nu, och ge din man en stor blöt puss!!!! Han har trott på dig hela tiden, det märks.
Ja, jag ska sätta fart med träning och bra(bättre) mat och pulver när jag känner mig kry, längtar till att få en sån där kick som man får när ett plagg sitter bra igen, det är ju såå skönt!
MIA.MARIA:
tack...
ja, det är fasen superhärligt. lika jobbigt som det är att inte komma i ett plagg lika skönt är det att märka att man kommer i det. det kommer vi klara ännu bättre, vi har ju varann om vi tappar sugen.
MIA.MARIA:
hur går det för dig?
jag står still... men bättre det än att gå upp förstås...