Hänghud
Hej jag väger 90kg och är 165cm,
jag tänkte dricka modifast pulver. i 10 dagar.
Jag undrar om jag kommer att få hänghud då?
för det vill jag ju inte få.
sen undrar jag om det finns fler som testat modifast, hur gick det för er?
Hej jag väger 90kg och är 165cm,
jag tänkte dricka modifast pulver. i 10 dagar.
Jag undrar om jag kommer att få hänghud då?
för det vill jag ju inte få.
sen undrar jag om det finns fler som testat modifast, hur gick det för er?
Segheten är som bortblåst och nu går jag! Back in an hour!
MIA.MARIA:
tjena hurtbulle! Roligt att vi skrivs igen, har saknat "vår" tråd..
Hur går det för dig? Själv är jag nere på 76 nu!!! Känns helt galet - sammanlagt 14 kilo på ett år (även om 11 är senaste veckorna.. ).
Vad du är duktig som är ute och knallar! jag är alldeles för dålig på att ta mig ut och motinera.. motionera! Kan inte ens stava till det ju!
Har du fått dina grejer än? Vill så gärna att du ska bli nöjd!!! Jag är väldigt nöjd med mitt, så jag är säker på att du också kommer gilla.. Finns liksom inget att inte gilla.
Nu ska jag jobba vidare!
Har du förresten sommarlov nu?
Var bor du?
Hurbulle? Moi? Öh, neeej soffpotatis snarare....
Skönt var det i alla fall! Jag har gått ca 1h före frukost söndag, måndag och tisdag. Känns så skönt ! Imorse var jag lat, men har haft dålig samvete och ingen ro förrän nu!
76 kilo, jäklar i min lilla låda! Nu får jag allt gratulera damen!!! GRATTIS!!!!
Vågar INTE tänka på va d jag väger. Måste köpa ny våg! Känns veeeeerkligen som att jag gått upp, köpte nya jeans dock inte i strl 40 som tidigare utan 42, känns inge vidare. Men brallor ville jag ha!
Byter du ut två mål om dagen eller hur gö rdu nu? Jag gör det, men har börjat småäta lite mackor och grejer, inge bra...
Sommarlovet börjar imorgon då har vi avslutning. Skönt.
Vad jobbar du med? Jag har läst i en annan tråd att du bor i Stockholm, och det kände jag på mig. Hur gammal är du?
Grejerna har inte kommit, hoppas att de kommer imorgon. Bestäälde sheer tint oxå från strawberry, så nu får jag väl fönstershoppa resten av månaden. Men det kan det vara värt!
Hoppas vi ses här i vår lilla tråd snart igen!
MIA.MARIA:
jomen du är ju ashurtig!!! tycker du är superstrong som ger dig ut på promenad! Heja heja! Men vad skönt med vågen... Tycker det låter bra att den är borta ett tag..
och du... 42 är ibland 38, storlekarna är så lustiga så man inte fattar nåt! 42 är annars en ganska bra storlek tycker jag.
jag äter nog som vanligt ganksa mycket, eller nä, jag äter nog nutrilett till frukost, för det avskyr jag så tidigt på morgonen ändå. Sen till lunch eller middag. Nån dag då och då kör jag nutrilett hela dagen, men å andra sidan blir det nåt glas vin och nån bulle lite då och då också.
Japp, Stockholm! Du då?
Jag fyller 31 (!!!) i sommar. Känner mig inte alls som 31 så det känns rätt jobbigt. Tänker tillbaka på min tid som galen ungdom och glömmer alltför ofta bort hur dåligt jag mådde vid den tiden... Suck. Nu känns det som om det är så mycket man ska hinna med, eller ha gjort, liksom. Ska man ha barn måste man planera för det och snart är man efter bäst-före etc etc. Har dock bestämt att jag antagligen vill adoptera utifall att det ens blir nåt. Är inte så barnkär direkt och tror inte jag skulle bli en så bra mamma. Skulle gärna bli mormor sen, men jag inser att det finns vissa problem om man inte vill ha barn... Hmmm.
Du då? DU har ju precis slutat plugga och har hela livet framför dig?
Hello!
En liten rättelse, jag har bara sommarlov, det är hela 2,5 år kvar på utildningen. Men det är kul så det gör inget!!!
Har hämtat ut mitt paket från lookfantastic med test-kitet från dermalogica, men jag har lovat och svurit dyrt och heligt för mig själv att jag inte får börja använda det förrän min Loreal tvätt är slut. Så jag tar STORA klickar av den nu . Fick lapp från posten idag att jag kan hämta ut mitt paket från strawberrynet med sheer tint krämen. Så det kanske blir en hel kropps tvätt med Loreal tuben idag....Tusan vilken dålig karaktär man har!
Har du köpt några MD grejer ännu? Testat? Vill gärna ha ett omdöme från dig, vi verkar ha väldigt lika hudtyp OXÅ! Kul tycker jag.
Har tänkt viga detta sommarlov åt att forma kroppen (NÄHÄ????) och har därför startat dagen med en 75 minuter lång rask promenad. Ska snart ta min första shake. Känns riktigt bra måste jag säga!
Hoppas att du har det riktigt bra och att vi ses här snart igen!!!
-7kg nu..känns topp
snart så har man gått ner 10kg
Starkt jobbat tjejen!!!! Grattis, kämpa på, kul att höra at det går bra för dig!
Tack! Det känns verkligen bra nu, när det går neråt
K.C, du har väl inte glömt bort oss här i hänghud tråden? Vi saknar dig! i alla fall jag!!!! Ha det så bra, tills vi ses igen.
Förresten, testade dermalogica sheer tint (hudkräm som är tonad) idag och det var en riktig höjdare! Ansiktsvattnet var oxå skönt, fast jag överdoserade nog fick lov att torka bort det med en bomullstuss. Men skönt var det!
Och nej, jag har inte använt upp loreal tuben....skäms lite över det....men inte såååå farligt!!!
MIA.MARIA:
Hej!!! Usch jag har varit asdålig på allt senaste dagarna... Här rä jag i alla fall och gladare än nånsin - minus 15 kilo allt som allt! Väger nu 75!!!!! Helt galet, jag fattar det knappt. Det har gått så jäkla fort och jag har inte lidit ett dugg!
Hur går det för dig?
Skönt med sommarlov och skönt att du har ett tag kvar innan du är klar? Låter skönt i mina öron i alla fall...
He, he... det är BRA att du inte använt upp det gamla tycker jag... Man ska inte vara så himla ordentligt jämt. Jag var sån förr, som sparade och så, men så märker jag att man ändå inte tjänar på det - tröjor man "sparar" på tröttnar man på istället för att behålla dem hela livet som man trodde - då kunde man ju lika gärna nvänt dem när man ville!
Jag har inte beställt MD än, måste faktiskt göra det snart! Är så himla himla nyfiken!!! Återkommer såklart med rapport!
Roligt att du håller koll på mig, så jag inte slarvar bort tråden! tacktack.
!!!!!!!!!!MINUS 15_K_I_L_O!!!!!!!!!!!
Ett jättestort grattis från mig som inte kan hålla mig från att göra en liten som visar att jag både är väldigt glad och lite avundsjuk (alltså gubben är ju grön) 75 kilo känns ju lite som fjädervikt, så jälka roligt att höra, du är verkligen en inspirationskälla!
Jag måste bara fråga, siter kjolen pösigt nu? Kan tänka mig att du kan snurra den ett varv i midjan utan problem.
För mig går det oxå riktigt bra faktiskt! Har gått varje vardagmorgon i ca en timme, rasktakt. ( i två veckor hittils)Druckit första shaken efter det. Känner mig sund och det är ju huvudsaken. Eftersom vågen nu är inlämnad för service vet jag inte hur det har gått viktmässigt, men jag har ju garanterat inte gått upp i alla fall. Har tänkt hålla på så här nu hela lovet, då MÅSTE det väl synas resultat till i augusti? Vill så gärna bli den babe jag en gång var.... Ingen i skolan har sett den tjejen så det skulle verkligen kännas som en seger.
Du måste känna dig som en supermodell!? Har du fortsatt att byta ut frukost och lunch? Hur gör du på helgerna? Jag vill så gärna äta vanlig frukost med min sambo då, tror du det är OK? Lunchen byter jag ut som vanlig. Samtidigt så vill jag ju se resultat fort, men jag kanske ger upp om jag aldrig får äta frukost som vanligt. Jag älskar frukost på helgerna när man kan njuta av teet och inte måste hälla i sig det snabbt. Dilemma det där...
Värledens största grattis till dig, hoppas vi ses här snart igen, nu ska jag ut på dagens morgonrunda!
hej tjejen!!
Tack för allt grattis! Vad roligt att få lite positivt! Ja, det känns sjukt skönt... Kjolen har jag faktiskt inte haft sen Rom, men jag har ju gått ner typ.. ja, 3 kilo sen dess tror jag och då satt den ju bra, så nu sitter den nog ja, kanske typ likadant. kul att kunna ha jeans och grejer nu - känner attd et gör stor skillnad varje morgon när jag ska klä på mig att slippa värsta hat-anfallen mot mig själv...
Nu äter jag Nutrilett typ frukost och lunch. Nån dag då och då så äter jag väl alla mål, men oftast inte. På helgerna syndar jag massor, men frukostar och ostbågar och sånt. Eller ja, jag äter inte så himla MYCKET i mängd, eftersom jag inte riktigt är så sugen på massor, men ja, det är en balans som funkar skitbra för mig.
Roligt att det går bra för dig med!! Jag är säker på att du gått ner massor under den här tiden! Spännande när vågen kommer tillbaka!! Jag håller tummarna... Och du - det är KLART att du ska äta frukost med din sambo! Det är ju supermysigt! Man måste ju leva också. Det är säkert inget hinder för nedgång heller! Jag är säker på att du kommer gå ner massor till sommaren är slut om du fortsätter vara såhär duktig! ja, och även om du inte håller det såhär himla strikt...
Hu rä det annars? Skönt med ledigt?
Citronen:
Har inte läst allat trådar, men skrattar lite när jag läser vad du har skrivit. Hur mycket tror du att du går ner på tio dagar. Och så fort du börjar äta går du upp det där igen, så någon hänghud behöver du nog inte vara orolig för.
Ja du ca:5-10kg.. men nu är det inte aktuellt längre.
har gått ner 7,5kg med mat och motion och att jag kommer ut nu träffar folk m.m.
citronen:
Sorry, men det framgår ju inte i det du skriver som inledning. Grattis och lycka till om du vill gå ner mer i vikt.
Läget K.C?
Hoppas det är bra!!!!!!