55... det låter ju jättelite? kollade på sån där BMI och det ska iofs vara normalvikt. Jag vill inte blir supertunn, så jag tror 70 blir mitt mål. DÅ ligger jag enligt tabellen på det övre strecket, men jag är rätt kraftig i mig själv, så jag vet när jag vägt 70 att jag ser rätt smal ut ändå... Har en våg som är helt kocko nu, men som det ser ut enligt den så är det väl en 12-14 kilo, typ.
Har varit stor bara en gång tidiagre, då vägde jag 90 nånstans och gick ner mina 20 på typ 2 månader. men då var jag stor för att jag åt fel. körde flygvärdinne i typ 10 dagar och sen viktväktarmat - fritt tolkat från en bunt recept. Det gick skitbra. Åt godis när jag var sugen och inte som ett måste oavsett och försökte att inte äta efter 18. Sen höll jag den vikten skitbra tills nu. Alla kilon kom efter att jag slutad eträna - vilket jag gjorde som en galning ett tag. Nu verkar det omöjligt att komma ner igen.
klart du kommer kunna gå ner mycket till sommaren! men om jag var som du (ett litet tips bara) skulle jag köra en snabbkur till att börja med för att få upp lite motivation! ALlt blir ju så mycket roligare när man börjat gå ner...