• K.C

Hänghud

tror inte det är risk på så kort tid, men jag VET ju inte. om du rör på dig samtidigt? jag ska också gå ner fort, är också lite rädd att få mindre stramt... kommer försöka träna som vanligt, men jag ska käka så lite att jag oroar mig för att inte palla riktigt..

• K.C

det kommer säkert gå bra! hur mycket vill du gå ner då? vi är nästan lika långa - jag är väl ett par, tre centimeter längre. borde ju väga lika mycket ungefär.

jag har planerat att köra i 5 veckor, kanske nutrilett de två första och sen lite flygvärdinne... får se hur fort det går. jag ska ut och resa och vill ner tills dess. började i januari, mend et har inte alls gått bra. äter inte onyttigt och så, så jag tror min kropp står på svält och vägrar släppa vad man än gör. äter lite förlite och sällan också. tänkte att nutrilett kan få mig att "äta" ofta fast med gott samvete. det är ju hjärnan som sabbar det mesta...

• K.C

55... det låter ju jättelite? kollade på sån där BMI och det ska iofs vara normalvikt. Jag vill inte blir supertunn, så jag tror 70 blir mitt mål. DÅ ligger jag enligt tabellen på det övre strecket, men jag är rätt kraftig i mig själv, så jag vet när jag vägt 70 att jag ser rätt smal ut ändå... Har en våg som är helt kocko nu, men som det ser ut enligt den så är det väl en 12-14 kilo, typ.

Har varit stor bara en gång tidiagre, då vägde jag 90 nånstans och gick ner mina 20 på typ 2 månader. men då var jag stor för att jag åt fel. körde flygvärdinne i typ 10 dagar och sen viktväktarmat - fritt tolkat från en bunt recept. Det gick skitbra. Åt godis när jag var sugen och inte som ett måste oavsett och försökte att inte äta efter 18. Sen höll jag den vikten skitbra tills nu. Alla kilon kom efter att jag slutad eträna - vilket jag gjorde som en galning ett tag. Nu verkar det omöjligt att komma ner igen.

klart du kommer kunna gå ner mycket till sommaren! men om jag var som du (ett litet tips bara) skulle jag köra en snabbkur till att börja med för att få upp lite motivation! ALlt blir ju så mycket roligare när man börjat gå ner...

• K.C

fan, nu känns 70 jättemycket... kollade in folk på aftonbladets viktklubb som gått ner och de väger ju inte så mycket (en del väger så när de börjar banta... ).. Hmmm...

• K.C

jamen det låter väl bra, att börja så... SKönt med lite riktlinjer. Jag är säker på att du lyckas den här gången - vår och sommarkänningar är nog bästa piskan!
    Mitt problem är att jag 1, får ångest av allt jag äter så jag äter inte och 2, blir helförvirrad av allr Gi och skit så jag törs inte äta nånting annat än typ sallad. Viktklubben kanske inte vore så dumt. Kanske efter mitt snabba, om det nu går som jag vill...

ska försöka göra som du säger, men det är så mycket man hänger upp sig på med kroppen. jag har så lätt att råda andra, men sen när det gäller en själv så försvinner all sans..

• K.C

MIA.MARIA! vad roligt att se dig! länge sen... skönt att höra att vi är lite i samma sits. och skönt att höra att det går så bra för dig!! grattis! är det sedan vi pratade första gången? i så fall har du ju varit otroligt flitig.
    för mig har det inte gått så bra, hamnade i samma gamla med svält och sånt. men nu kör jag igång igen! regelbundet med mat till kroppen. usch vi krigar verkligen, men nu hoppas jag det ska bli en kompromiss...

jag är nog typ 167-168, så vi är ju rätt lika! fasen alltså.. 9 kilo! På hur länge?? har du bara ätit modifast elelr bytt ut eller blandat?

• K.C

härligt, tjejen! men visst är man hungrig hela tiden. jag som inte ens äter ofta eller mycket i vanliga fall - man blir ju så himla matfixerad!

det här ska vi fasen klara alltså!

• K.C

MIA.MARIA: jag tycker du rä superduktig! Men du, när du kört modifast 2veckor och 2 veckor vanlig frukost - hur mycket hann du gå ner då? det är ju ungefär den tiden jag har på mig - undrar hur mycket som är rimligt att räkna med...

• K.C

tusen tack! det behövs...
    (hur sjuk i huvudet är man för övrigt - igår kväll var jag så galet hungrig - åt lite broccoli och en bit gurka och fick superdåligt samvete... jösses!)

• K.C

ja, visst är man kocko. det där sitter ju i ryggraden på nåt sätt... fast jag blir verkligen inte förvånad för när jag pratade med mamma om hur jag ogillar min kropp idag så svarade hon "big-brother linda körde ju en diet som ska vara så himla bra; citronvatten och frukt och grönsaker bara. det låter ju sunt"... suck. kanske ett "du duger" eller åtminstone en sund tanke om det där med att få i sig bra saker kunde varit bra där...

Svar på tråden Hänghud