• eymdbest

one-night-stands

Jag har haft en del o.n.s efter det att jag blivit singel. Det har varit med snygga killar, utbildade killar, fula killar, outbildade killar osv. Nu låter det säkert som om jag inte gör annat än tar hem killar jag inte känner men så är det inte. Jag har varit singel i över 4 år och det här är "olyckshändelser" efter lite väl skoj på krogen. Kanske har det hänt 6-9 gånger.

Under samma tid har jag en längre period blivit kär i en kille som lurade mig...han hade en tjej...kom det fram långt senare, som jag hade kontinuerliga träffar med.

Min erfarenhet av o.n.s är att det aldrig gett mig bra sex. Jag har känt mig rätt billig efteråt och tyckt att det kostat mer än det smakat...eller om jag säger så här det har varit varmt ett tag...men sen har det blivit kallt..iskallt.

Jag tror man måste vara bestämd och veta vad man vill och rätt sexuellt erfaren för att få ut något av o-n-s. Om båda är lite onyktra och bara kör på tja, kanske killen får utlösning och ofta räcker det ju för en man...men inte har det varit så roligt för mig vare sig under eller efteråt. Men det beror nog rätt mycket på hur man är som person.

Alla killar jag haft o-n-s med har jag dock haft någon typ av attraktion till. Antingen har vi haft kul och kunnat skratta eller så har vi haft intressanta diskussioner. Definitivt alla av kvalité att bli tillsammans med. Men av olika själv har inte dom varit motiverade eller jag. Men jag har alltid haft en känsla av att det skulle kunnat bli något men så fel jag haft....och jag tror att för en kille som lägger sig med en tjej första gången så blir det för lite "jaga" och han tappar intresse och det är helt enkelt bara sex han är ute efter. Det finns säkert tjejer som är likadana. Jag har väl i min desperation efter att träffa en ny livskamrat kanske trott på "första ögonblicket" och hoppats på att det skulle kunna bli något...

Numera har jag helt enkelt lagt av. Jag vet att vi alla är sexuella varelser och jag har behov som alla andra. Men det får vänta tills jag orkar lära känna en man fullt ut igen.

Svar på tråden one-night-stands