one-night-stands
Jag har... *räknar efter* ... haft 14 ONS's (om man bara räknar regelrätta samlag), senast i fredags, och det är majoriteten av de sexpartners jag har haft. Jag är ganska mycket antingen eller, antingen ONS eller riktiga förhållande (har iofs haft några KK-förhållanden också).
Det beror iofs lite på hur man räknar, har en killkompis som jag aldrig träffar annars (han är mest kompis till en kompis) och vi träffas aldrig i några andra sammanhang än då han är med vår gemensamma kompis och oss ute och då följer vi med varandra hem och har sex. Så det är ju ONS' fast väldigt många.
Jag har säkert föreslagit att vi skulle gå hem och ha sex, ofta är man väl hyfsat full och tänker inte så mycket i efterhand på vem det var som kom med förslaget.
Jag har haft ONS' med flera typer av killar, men de allra flesta blir sådana som man träffar på fester och ute i sådana sammanhang där många som är ute på samma gång är ganska lika en själv (typ studentfester och så). En del av dem hade jag säkert kunna lärt känna och kanske tom haft ett förhållande, andra var bara sååå fel.
En del av dem jag har haft sex på det sättet med har jag känt sedan innan så det har inte blivit det där telefonnummerbytandet. Av vissa, senast han i fredags kväll, har jag fått numret (jag ber dock aldrig om det, det får han ta initiativ till) men jag har aldrig ringt upp någon. Någon har ringt upp mig, men det har liksom aldrig blivit nåt.