• K.C

Hjälp, jag har blivit beroende!

vad är det för kosttillskott?

• K.C

hur länge har du tagit det då? har du märkt några andra förändrningar när du tar dem (viktnedgång, humörsväng, pigg/trött)

• K.C

nej, det finns ju baksidor med att artificellt bli på ett visst humör eller få sån energi. jag vet att jag testade sånt en gång och blev superlustig i humöret. fattar att du som bara blir pigg får positiva effekter.. försök sluta, kasta tabletterna. om du får det svårt så bit ihop och funkar det verkligen inte - försök få hjälp. det är mitt råd.

tycker du är bra som inser problemet i alla fall! du kommer säkert klara det här!

• K.C

vad är det för slags huvudvärk? ibland funkar ju cola, men har du liksom superont kanske du kan ta en huvudvärkstablett... koffeintabletter då? jag bara yrar här, för jag VET inte sånt där. men du ska ju inte ta de där andra tabletterna mer...

fan vad vi håller på och späker oss - för vad?? jag blir så irriterad och jag är likadan själv!! vad ska hända när vi blir sådär smala sen då? man får ett "normalt" stämplat när man fyller i sitt bmi - jippi.

• K.C
    sånt händer ibland... skönt att du har koll annars..
    försök uthärda huvudvärken nu, tror det försvinner om ett litet tag.
Svar på tråden Hjälp, jag har blivit beroende!