• Skottdagen2008

Ngn m erfarenhet av viktklubben, fortsättningen.....

Hittade inte någon fortsättning så jag startar den själv då. Vill ju veta hur det går för er andra i vår gemensamma kamp mot målvikten

• Svar på tråden Ngn m erfarenhet av viktklubben, fortsättningen.....
  • Skottdagen2008

Vilken dag

Semla

El Maco Grande inkl. dip och nachos och dip igen

+

en chokladboll

Hm.......

• Skottdagen2008

tråden verkar ha gått i graven, är det inga som kämpar längre så GRATTIS då har vi ju lyckats, eller ni ju

• egensinnig

Äh, här kämpas det....8 kg ner sen 2:a jan o sen 1,5 upp över helgen som gick...hade spa-kväll med tjejerna o åt o drack gott i 2 dar. Men det är bara en tilfällig motgång - jag ger mig inte så lätt *knaprar på en morot*

• Skottdagen2008

Jaghar 2 veckor kvar och lika många kg, hm..... jaja, det får väl duga, jag har ju ändå lyckats gå ner 6 kg av 8 så det känns väldigt bra. däremot så är det ju en del lös mammamage och sånt, men va fan, jag har ju en torsolette som håller ihop det

• Leolina

Hej, får man hänga här lite..?
    har visserligen redan gift mig, men är med i VK för att bli av med dels "gamla" kilon och dels gravid-kilon.

Lillkillen är 5 månader, fram tills för ungefär en månad sedan gick det neråt i lugn takt "av sig själv" men nu har det stannat av och jag måste ta tag i det hela lite mer. Å nåt så peppande som blivande brudar finns väl inte?! ;)
    klänningen måste passa och så.

Jag började träna för att vara i form till mitt bröllop, men blev gravid istället. Så stod med en 7-månaders mage på den stora dagen istället

Tjohoo, nu kör jag så det ryker! Eller snarare promenerar, simmar o springer :)

• Skottdagen2008

10 dagar och 1 kg kvar = SUCK!

• _elin_

skottdagen2008- du klara det! :)

• Angelflikkan

hej alla VK-are

jag har en liten fråga..
    jag gick ner 18 kg med VK för tre år sen.. stod rätt så still ett bra tag innan jag för 1,5 år sen blev gravid.

nu är Lillan ute och jag vill gå ner mina 25 extra kilon.. men det känns omöjligt..
    Lillan är nu 9 månader och äter egen mat, men jag tuttar henne två ggr per dag. räknas det som amning? det kommer inte så mkt mjölk, utan är mest för gosets skull..

jag har nämnligen gått med i VK igen och i en månads tid nu kört hårt med träning och maten. jag äter ca 1600 kcal per dag (lite extra med tanke på lite amning, då jag vid tidigare medlemskap åt 1350), men det händer absolut INGET..
    tränar två till tre ggr i veckan och en hel del promenader med barnvagnen blir det..

ska ju komma i min klänning till 2 augusti och börjar få panik..

varför går jag inte ner???

kan nån snäll hjälpa mig??

Viktualia eller nån annan expert???????

• egensinnig

Kanske är din kropp funtad som min? Hade 25 kg att gå ner o gick inte ner ett enda hekto innan jag sluta de amma. När jag slutade amma o skrev in mig på VK så rasade jag. Tror min kropp var rädd om sina amningdepåer o vägrade släppa fettet helt enkelt.
    Vi har ersatt amningen med annat gos, kramar, ligga/sitta i famnen, pusslekar osv. För vi saknade närheten bägge två!

Lycka till o hoppas att det släpper!!

• egensinnig

Kanske är din kropp funtad som min? Hade 25 kg att gå ner o gick inte ner ett enda hekto innan jag sluta de amma. När jag slutade amma o skrev in mig på VK så rasade jag. Tror min kropp var rädd om sina amningdepåer o vägrade släppa fettet helt enkelt.
    Vi har ersatt amningen med annat gos, kramar, ligga/sitta i famnen, pusslekar osv. För vi saknade närheten bägge två!

Lycka till o hoppas att det släpper!!

• Skottdagen2008

Hur går det för er?

Svar på tråden Ngn m erfarenhet av viktklubben, fortsättningen.....