12 Juli 2008 del:3
Såg att tråden var stängd......
så nu startar jag en ny :)
Såg att tråden var stängd......
så nu startar jag en ny :)
måste fråga: Är det någon här som köpte sin brudklänning??
Japp, jag gjorde det!
Ja jag köpte min med!
Jag köpte oxå min. Ska ni sälja era? Har ni kemtvättat dem och isf kan ni rekommendera nån kemtvätt?
Jag ska nog inte sälja min...inte just nu iaf...har lite svårt att skiljas från den...:) Ska hämta den från kemtvätten på fre, så vet mer då hur den blev!
Jag ska inte sälja min. Den e personlig :P
Jag har inte kemtvättat min.. behöver man det?
Nä, klart man inte behöver egentligen eftersom man inte ska använda den något mer...:P Men min var ganska smutsig nertill och så kostar det bara 160:- så tyckte att det kunde vara värt det för att få den fin igen!
Förresten, om det är någon som är intresserad av att se hur vi hade det på vårt bröllop så är jag så gott som klar med vår hemsida nu! sofierickard.weddingannouncer.com/
Jag behöver verkligen tvätta min. Den ser inte klok ut nertill. 160:- kan man ju överleva Berätta sen om den blev bra, propp!
160!!!!????
Jag har betalt 600:- för att få min rengjord på kemtvätt och de har inte ens fått bort fläckarna!!!
Det var just därför jag frågar om någon köpt sin klänning, följd frågan är då om ni har fått dem rena??
Min svärmor ska få ta tag i problemet med kemtvätten, det är ju helt sjukt att betala 600:- för en skitig klänning!!
En annan fråga: Vad kommer/eller har skrivit på era tackkort.
Har äntligen fått hem dem från fotografen så nu ska det göras tackkort.
Ja, jag hämtade ju min klänning i fredags och då frågade jag om priset just för att det var så billigt...hon sa att många brudklänningar idag inte är så avancerade...utan är typ som balklänningar och då tar de inte mer än 160:-. Har man långt släp och massa underkjolar kostar det lite mer. Och min blev jättefin och ren...så jag är helnöjd!
Ska börja fundera på det där med tackkort oxå...har suttit med hemsidan nu en månad sa har inte ägnat så mycket tid till nästa pyssel...
Vad har ni andra för förslag på tackkortstext?
Ja vi har inte börjat med tackkorten ännu.
Ska ta tag i det nu till helgen som kommer.
Vet inte riktigt vad vi ska skriva heller..
min klänning hade inte släp så det borde ju gå som en "enkel" klänning då.......ja jag vart iallafall väldigt besviken!!
Åhhh...nu har jag sett vår vigsel på nytt...på DVD...jag är nog mer sentimental nu än under själva vigseln...
Sååå fint var det... *lycklig*