• Hetta

Träff i Umeå tråd nr 3

Startar en ny tråd för Umetjejer!

l i s a:
    Jag antar att du är så glad att du känner för att tacka?
    Vi flyttar till Umeå för att jag har fått en doktorandtjänst där. Känns jättekul men smatidigt lite läskigt. Vänner o släkt trodde ju att vi skulle flytta mer söderut snart (jag kommer från Skåne, min blivande från Blekinge)!

• Svar på tråden Träff i Umeå tråd nr 3
  • Lenchen

Pa torsdag, savida det inte ar i morgon utan nasta torsdag, kan jag kl. 15.00

Skulle vara jattekul om det blir av!

• Callimillae

Kan inte nästa torsdag kl 15, men ni får ha så trevligt! :) Ni kan väl skriva här sen och dela med er lite av hur ni hade det?

• hipsterlillamy

Vi säger nästa torsdag klockan 15!!!!
    Vilka kan då? Hur många blir vi???

• aug2005

Jag hoppas att jag kan till nästa torsdag. Skulle som sagt vara jätte kul att träffas.

• Bröllopsälskaren

Jag kommer nästa torsdag kl 15! På station eller?

• hipsterlillamy

Vi tar Station. Är det fint så sitter vi väl ute va?!

• Callimillae

Är det några som vill ha en träff nästa onsdag också? :) På em nån gång kanske?

• aug2005

Alltså...Nästa torsdag kl 15, station. Jag ska försöka att komma!
    Trevlig midsommar på er!

• hipsterlillamy

Japp!! Vi säger väl så! Hoppas du kan komma aug2005:)

Trevlig midsommar till alla!!!

• Lenchen

Jo, jag kan komma pa torsdag. Kul! Men hur ska jag kanna igen er? Vet ni andra redan hur alla ser ut?

Jag kan ju beskriva mig for sakerhetsskull, och sa kanske man kan bestamma exakt var man ska traffas, sa att jag slipper ga runt och fraga alla grupper med tjejer

Jag ar kort, bara 156 cm, har halvljust langt har. Sa om ni ser nagon jattekort med langt har kanske ni kan fraga om det ar Helena... Jag har nog solglasogon om det inte ar daligt vader. Och kanske en gron vaska. Da borde ni val kunna hitta mig?

Svar på tråden Träff i Umeå tråd nr 3