• Hetta

Träff i Umeå tråd nr 3

Startar en ny tråd för Umetjejer!

l i s a:
    Jag antar att du är så glad att du känner för att tacka?
    Vi flyttar till Umeå för att jag har fått en doktorandtjänst där. Känns jättekul men smatidigt lite läskigt. Vänner o släkt trodde ju att vi skulle flytta mer söderut snart (jag kommer från Skåne, min blivande från Blekinge)!

• Svar på tråden Träff i Umeå tråd nr 3
  • aug2005

...förlåt om jag inte riktigt hänger me...men när o var ska vi träffas?Känns som att det är 2 bud ute eller???

• Lenchen

Jag tror inte att det ar bestamt vilken dag annu. Eller?

• Moulin

Men skulle det inte gå att flytta träffen, vilken dag det än blir, till lite senare på kvällen? På så vis borde de flesta ha en chans att komma. Är det på dagen så är väl risken stor att många jobbar eller har annat för sig. Och i alla fall Wayne's har väl öppet ganska sent, åtminstone till tio? Går det inte att lägga träffen till kanske åtta - på så sätt hinner alla komma hem och äta och kanske lägga barnen om man har sådana.

• Callimillae

Kl 20 går bra för mig både onsdag och torsdag. Jobbar till 12 onsdag och 17 torsdag. :)

• Callimillae

Vad säger ni andra? :)

• aug2005

Tyvärr går inte den tiden för min del...barnen... Gärna tidigare

• hipsterlillamy

Jag träffas gärna tidigare oxå!!!!:)

• Lenchen

Som sagt var, jag har inga preferenser egentligen. Kan bade pa kvallen och pa em. Utom att jag nog blir hippad nagongang, men jag antar att det snarare blir under nagon helg.

• Moulin

Om man tar det vid fem-sex tiden då? Så att man hinner sluta jobba? Men det kanske inte underlättar för dem som har barn alls, snarare tvärtom... Eller en dag då alla är lediga och en tid som förhoppningsvis inte stör några planer för dagen, som lördag förmiddag eller söndag kväll? Äh. Bestäm ni. Här kommer jag och sabbar ert fina upplägg.

• Callimillae

Hahaha, jisses vad svårt d kan va ibland när d e många som ska kunna! :) För mig går d som sagt bra efter kl 17 både onsdag och torsdag, men helst skulle jag ju vilja hinna hem och duscha efter jobbet så att ni inte måste sitta miltals ifrån mig.. ;) Helgdagar borde också gå bra, vet inte riktigt hur d kommer se ut framöver.

Svar på tråden Träff i Umeå tråd nr 3