• Hetta

Träff i Umeå tråd nr 3

Startar en ny tråd för Umetjejer!

l i s a:
    Jag antar att du är så glad att du känner för att tacka?
    Vi flyttar till Umeå för att jag har fått en doktorandtjänst där. Känns jättekul men smatidigt lite läskigt. Vänner o släkt trodde ju att vi skulle flytta mer söderut snart (jag kommer från Skåne, min blivande från Blekinge)!

• Svar på tråden Träff i Umeå tråd nr 3
  • Umebruden

Jag kan komma, har bara skola på förmiddagen i morgon. 16.00 utanför Café Station låter bra för mig.

• hipsterlillamy

Hur många är det som kommer nu då????

• Juli 2005!

jag kommer fortfarande!

• Varja

Yes! Jag verkar äntligen kunna komma ifrån för en träff med er! Kul!

• aug2005

...tyvärr...ingen barnvakt... Hoppas på att träffa er en annan gång.

• Umebruden

Tyvärr, jag kommer inte. Förhinder i sista minuten, måste nämligen få tag i prästen idag, och han har varit på tjänsteärende hela eftermiddagen.
    Men hoppas att ni har det trevligt!

• Juli 2005!

Hej! Var var ni allihop idag? Det blev "bara" jag, Wih och Varja! Det var ändå en väldigt trevlig träff men var tog ni vägen tillexempel hipster och cinnamon? Hade varit kul å träffa er också =) Vi får väl ta en träff till snart!

• Wih

Tack Varja och Juli 2005! för en trevlig träff! Telefonen gick varm ett tag kring middagstid, kan jag säga... spännande! Den hjälpsamme mannen på posten körde nog dock inbjudningarna i frankeringsmaskinen (eller vad den heter) i alla fall, för lacksigillen var trasiga när de kommit fram... :(

• Varja

Tack själva! Båda två! Det var verkligen kul att få träffa er. Äntligen har jag ansikten till ett par av namnen här.

Wih: Spännande!! Vad sa dina nära och kära då? Någon mamma som var rörd till tårar?
    Men sååå synd på sigillen! Trist trist trist.

Svar på tråden Träff i Umeå tråd nr 3