• Elin B

Decemberbrudar 2005, del 2

Det verkar som om vår gamla tråd har blivit avstängd för svar! Underligt... Blir det så när tråden blir för lång kanske...?

Hur som helst, här har vi som ska gifta oss i december en ny fräsch tråd! / Elin

• Svar på tråden Decemberbrudar 2005, del 2
  • *Tjorven*

Hej alla Decemberbrudar!
    Hur går det för er? Känns som om vi har koll på det mesta, men jag har ett litet problem som jag funderar över...Vad ska man ha för skor!?
    Vad ska ni ha på fötterna+ Kommer ni att byta när ni ska ut i kylan från kyrkan till festlokalen?

Jag kan inte bestämma mig hur jag ska göra.

• brud nyår05

Ja herre Gud det också!!!! Ja hur gör man??? Jag vill ju kanske inte trippa runt i högklackat i djupsnö

• brud nyår05

Inga förslag nån???

• *Tjorven*

Har funderat på att köpa typ "mormorskängor" eller stövlar med lite rejälare klack...skorna kommer ju ändå inte att synas så mycket....men som sagt jag har inte bestämt mig än!

• dubbelbröllop05

Jag har tänkt köpa vita stövlar att ha i kyrkan och mellan lokalerna, sen jagar jag för fullt ett par finskor att ha inne. Tänkte försöka köpa ett par nu medan alla student och vårskor har bra priser.

• cissilla

*Tjorven* Fint, var nyfiken vart har du hittat ringarna nr:2, dom med både guld och silver? Här ligger planerna på is ett tag, det känns så långt bort och nu är det mycket på jobbet (inskolas på nytt ställe nu) men, men det är ju ingen brådska ;)

• dubbelbröllop05

Verkligen cool "bukett". Började tänka om nu...
    Idag har jag köpt sandaler. Köpte ett par vanliga beigea från Wedins. De var lite för beigea för klänningen men jag hade inga ljusa sandaler som jag kan behöva annars + de syns knappast under klänningen. Har ni kommit nån vart med era skor?

• dubbelbröllop05

Sandaler...lät som strandtofflor. :) De har iallafall ca. 5 cm klack!

Svar på tråden Decemberbrudar 2005, del 2