Decemberbrudar 2005, del 2
Det verkar som om vår gamla tråd har blivit avstängd för svar! Underligt... Blir det så när tråden blir för lång kanske...?
Hur som helst, här har vi som ska gifta oss i december en ny fräsch tråd! / Elin
Det verkar som om vår gamla tråd har blivit avstängd för svar! Underligt... Blir det så när tråden blir för lång kanske...?
Hur som helst, här har vi som ska gifta oss i december en ny fräsch tråd! / Elin
Hejsan!
Hur går det för er?
Här har vi nog det mesta under kontroll...tror jag i allafall
Har börjat fundera på musiken...vad ska ni ha för sånger i kyrkan? Jag vill gärna ha något vintrigt , men inte juligt, eftersom vi gifter oss på nyår...har ni några förslag?
Hej, på er allihopa!!
Jag skall oxå gifta mig i december men inte i Sverige utan i Thailand. Hur vet vi inte än men vackert och romantiskt kommer det att bli, det vet jag i allafall!
Hej Decemberbrudar!
Får man va´me´?
Jag gifter mig i Seglora kyrka på Skansen i Stockholm den 10:e december i år.
Tjoho!
Om ca 14 minuter har jag vunnit min drömklänning på ebay!!!!!!
Jippie!!!
Hejsan brudar!
hur går det för er?
Idag fick jag hem klänningen jag köpt på e-bay...den är så fin!!!!
Lite tight är den så några kilon måste bort innan Nyår, men det ska jag nog klara
Tjorven
Kan du inte fixa någon bild eller så? Är så nyfiken!
Här är den: cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll
600 kr ink frakt...snacka om fynd!!!
Testar igen:
cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll&category=46511&item=8205076580&tc=photo
Hej alla decemberbrudar!
Nu måste vi ta och damma av vår "gamla" tråd!
Hur långt har ni kommit i planeringen? Klänningen är den klar?
Vi har fixat med det mesta, klänningen är klar, maten ...så där...inte helt fixat än. Men en stor fråga-Hur mycket vin och annat dricka ska man köpa? Vi är ca 65-70 pers.
Håller helt och fullt med dig brud nyår05! Nu måste vi få liv i den här tråden efter semestern! Vi har varit så dåliga på att skriva här i sommar.
Misstänker dock att just denna tråd kommer att stängas på torsdag eftersom den då är mer än 3 månader gammal, men då får vi starta en del 3 eller hur!
Vi har också fixat det mesta. Klänningen är köpt, menyn är fixad, inbjudningskorten är så gott som klara, bröllopsresan är bokad... I morgon ska vi ner till stan så att Daniel får prova lite olika frockcoatar. Tanken är att vi ska hyra en sån till honom.
Jag kan tyvärr inte hjälpa dig (brud nyår05) med hur mycket vin som går åt, men vi har också lite funderingar över alkoholen... Frågan är hur vi ska göra med drinkar och sånt som är utöver det man har till maten och kaffet. Vi ska ha en liten middag, med 19 vuxna och 2 barn, men vi vill fakturan från restaurangen får ju ändå inte skena iväg för mycket. Vi har tänkt bjuda på fördrink, vin till maten och avec till kaffet. Sen vet vi inte hur vi ska göra med resten, om någon vill ha någon drink eller annan alkohol utöver det... Hur gör ni?
/ Elin