Vart är sep-06:orna?!
jag hittar inte er som ska gifta er september -06. Vart är ni...?
jag hittar inte er som ska gifta er september -06. Vart är ni...?
Jag är här!!! 2 september närmare bestämt!
Här är en! Den 2:dra närmare bestämt!
här kommer jag... den 23:e september kl 17 smällerdet...*tjoho*
Här kommer jag med! 2:e september nästa år!!!
Jaha, vilken tur
Jag hade för mig att det fanns en tråd om sept -06 förut, som jag varit inne och skrivit på, men jag hittar inte den?! är ni på den och skriver, eller ska vi börja på en ny här?
Jag ska också gifta mig sept.-06, den andra september
Har fixat massor, å det är SÅ roligt!
Förlovningsringarna är hämtade och idag lämnade vi in dem på gravering!
Vi ska förlova oss när vi åker till kreta om ett par veckor
Fast egentligen är vi redan förlovade, eftersom han friat till mig och jag sagt "ja". Men när vi får ringar på oss känns det nog mer "på riktigt"...
Är ni förlovade, och när gjorde ni det?!
Nonika:
Vi har bestämt oss för att förlova oss dagen innan bröllopet. Kommer att sova på hotell och bara mysa och slappa natten innan. Men som sagt, vi är väl egentligen redan förlovade eftersom man sagt ja...
Vi har kommit ganska långt i planeringen också. Man kan ju inte låta bli att planera trots att det är lång tid kvar!!! Vi har bokat lokal, präst, fotograf och min syrra har nästan gjort färdigt inbjudan. Hon är hajj på sådana där saker, och de är verkligen jättefina!
Vi ska som sagt också gifta oss den 2:a så då är vi väl tre i denna tråden redan som gör det! Populärt datum!
Jag tycker vi skriver i denna tråden istället nu när vi är några som hittat hit!
Vi har bokat lokal, frågat tärnor och bestman, bestämt färgtema, vem som ska göra bordsdekoreringen, vem som gör bröllopstårtan, vem som gör ringarna (tack för att vi har en del talanger i släkten!)... *tänker* tänkt ut hur placeringskorten skall se ut (det ock mycket annat gör vi själva), ordnat en liten ask som ringarna skall bäras i under vigseln... ja, vad är det mer. Trubadur vet vi vem vi vill ha och troligtvis kommer han tacka jag till att spela då vi känner honom. Hoppas det i alla fall...
Mycket har vi som sagt redan "tänkt" ut och inte bokat, men det är just för att många saker ska göras av folk vi känner eller är släkt med så då behövs ju ingen bokning på det sättet. Tänkte försöka hinna ringa vigselförättare denna veckan med.
Var bor alla? Jensp vet jag, i Göteborg! Vi har ju talats vid förrut! Vi bor i Halmstad i alla fall!
Åh, vad roligt att det inte bara är jag som ligger före i tiden
Vi har bokat; vigselplats, festlokal, de som ska sjunga och spela på vigseln, samt bestämt vilka låtar det ska vara. Maten, tårtan och bandet till kvällen är också bokade.....
Har skrivit allt detta förut, men som sagt, hittar inte den sidan längre...
Vad mysigt att förlova sig kvällen innan! Ska ni göra er i ordning där också? Ska ni sova där natten efter bröllopet också?
Fyra såg jag nu som gifter sig den andra!!! Tjohoo! Vilken bra dag flickor!
Vår lokal (Heagårds Skafferi) ska vi både gifta oss i och ha fest + middag. Vi ska vara utomhus om det är fint väder (vilket man ju givetvis hoppas på) och inne om det regnar.
Tänkte ta och åka dit och fota lite nästa då det bara finns ett par små bilder på nätet att hitta. Man vill ju kunna kolla på bilder av stället och planera lite eller bara längta!