• ia.

Lilla päronets viktdagbok!!!!

ah, jag är helt ny här å det var hur kul som helst att läsa din 'dagbok'..
    jag har ca 5-7 kilo jag vill få bort å jag börjar ordentligt imorgon.. önska mej lycka till, för här lär jag läsa ofta för att behålla min inpiration

• ia.

ah, jättekul:)

jag började idag, haha.. har ätit en soppa änsålänge..men jag har ju börjat nu iaf;)

jag har naturdiets vaniljshake som jag mixade med frysta jordgubbar och en dl mjölk istället för vatten! hur gott som helst, testa gärna å ha mycket jordgubbar så försvinner pulversmaken !

• ia.

Nu har jag läst ALLA nio sidorna för att veta vart ni började någonstans tjejer!
    Ni är ju hur duktiga som helst!

Det känns kul att jag har hamnat på den här sidan, på viktväktnarna å såna andra sidor är det folk med 30-50 kilo som dom vill få bort.. här är alla mellan 5-15 kilo å det är ju hur kul som helst!

tänkte passa på att skriva att jag inte bytte ut allt vatten mot mjölk utan hälften i min vanilj-jordgubbsdrink:) om det var någon som missförstod!

lycka till, nu blir det till att dricka massor med vatten:)

• ia.

Lilla Päronet:
    ååh, du är så duktig, en annan måste det ju vara nåt fel på!
    jag jobbar på restaruang lite extra ibland, å jobbade igår kväll.. tror du inte att man faller dit ändå?
    åt visserligen bara häften av vad jag brukar å med mycket sallad å senare tog jag två baguetteskivor med smör!
    jag blir så galen, jag var inte ens hungrig.. det är alltid såhär! nån som har nå tips på vad man ska tänka?

• ia.

Lilla Päronet:

Jag har klarat mej fint idag frutom 3-4 mariekex som låg å skrek åt mej att dom ville bli uppätna!
    Annars har det gått fint idag!
    Ska jobba ikväll/natt med å hoppas på att jag kan tänka om när alla godsaker erbjuds!

Justja, jag var ju faktiskt tvungen att väga mej.. hehe, bara för att kolla läget:)
    58 igår å 56,6 idag!
    å andra sidan kan det skilja jättemycket för mej från en dag till en annan, men nu hoppas jag att jag inte behöver hamna på mer än 56.6 iaf:)

Kram å puss på alla, hoppas ni har en bra kväll!

• ia.

lilla päronet:

aah, det är ju hur perfekt som helt ju!
    jag har en, inte speciellt ny, men ändå en motionscykel hemma:P
    kanske ska ta fram den ur dammet inne i förrådet?
    akta benhinnorna bara när du tränar så mycket, tro mej.. jag har förbrukat mina genom dans förlängesen:(

nu ska jag snart till jobbet å sätta mitt mat-psyke på prov!!

kram!

• ia.

HippieJo:
    Jag har dansat i tio år så jag borde väl veta tycker man;)

Själv har jag varit tvungen att pausa från dansen i en termin men ska börja nu i höst igen, med tre gånger i veckan.. dansade sönder benhinnorna, tråkigt men sant.. du blir ju riktigt smidig i kroppen, frågan är väl vad du ska dansa för något?? så kan jag berätta lite mer;)

hur lång är du förresten??
    //lycka till!!

aah, gissa vem som var svinduktig på jobbet igår då;) ingenting slank ner, skönt det!
    hur går det för er andra??
    kram!

• ia.

HippieJo:

Aah, ja särslikt när alla frågar är det så jääkla svårt att säga nej;)

Ah, balett är riktigt roligt, man blir stark som fan av det!
    Streetdance är också riiktigt roligt, jag tycker nog att allt är kul:P Det är mycket koordination å styrka!
    Det kommer at göra dej mycket smidigare å mer slimmad:) det lovar jag!

Ah, 169.. såg att du vägde ungefär som jag det var därför jag undrade;)
    kram!

Kram!

• ia.

Hej tjejer!

HippieJo: Jag är 165 lång !

vägde mej idag till 55,8!!! -2.2 på 5 dagar!!

Lilla päronet:
    5 cm i både midjan å höften?? sa du det? det är jättemycket ju!!
    Måste hålla med HippieJo om att minska motståndet på cykeln, det hjälper mycket:)

Fan brudar, ni är ju hur grymma som helst!:P

Svar på tråden Lilla päronets viktdagbok!!!!