• ia.

Lilla päronets viktdagbok!!!!

Lilla päronet:

jaa, men det kan vara så att du kanske har druckit mer vatten än vanligt, kanske inte gjort nummer 2? :-P
    hursomheslt är det viktigaste att det KÄNNS, eller hur?:)
    För det mååste det ju göra??:)

HippieJo:

Jaadu, haha jag vet inte vad jag gör..
    Till saken hör väl att jag väldigt sällan är hungrig.. mer sugen så jag låter bli att äta när jag är sugen, har gått riktigt bra dom senaste dagarna;) 'Tyvärr' så fyller syster yster år idag, men jag känner mej inte ett dugg frestad, än.. kalas om en halvtimma.. haha..

Min målvikt var 51, men jag tror att 52 är bättre:)

Så kul att berätta för alla här hur det går, å samtidigt bli inspiererad av er, det gör jättemycket faktiskt!
    Vi är så duktiga;)

• ia.

Hallåå tjejer..

ååh, igår var det kalas ju, för systern, med hela tjocka släkten å alla andra.. det blev lite godsaker, lite mycket godsaker men inte som vanligt!

inte nog med det, blev hembjuden till pojkvännens föräldrar på sen middag å värsting efterätt för det var hans mammas sista semester dag å det skulle ju firas;)
    det hamnade både chips, godis å värsting efterätt på bordet.. kunde låtit bli, men det blev inte överdrivet.. ska inte väga mej på några dagar nu å så kör jag alla utbytta mål som kompensation mot min frossardag:D

Lilla Päronet:

Med nummer två menas, bajsa.. men det kändes 'otrevligt' att skriva det här, haha.. men så är det!:)

HippieJo: Hur går det???

Puss&Kram.

• ia.

HippieJo:

Jodå, jag är också lite våg-galen.. fast jag har lärt mej att inte väga mej när jag känner mej tyngre än vanligt;) man blir ju bara besviken!
    Jaa, klart att det är okej med lite extra, kan ju inte låsa sej själv helt.. även fast man alltid kunde låtit bli, egentligen:D

Lilla Päronet:

Haha, vad bra;)
    Jodå, två kilo på fem dagar var helt okej, måste jag säga:D Men jag brukar variera mycket, från dag till dag.. så systerns födelsedag gjorde nog plus minus noll, så imorgon kaanske det blir vägning:D inte idag!
    Absolut, jag är 19, så antagligen är jag mycket ( ?? ) yngre än dom flesta här, men jag måste säga att det här stället är det på internet med flest trevliga å vettiga personer som också är på min 'vikt-nivå'.. så jag hoppas jag kan få hänga kvar här utan större problem även om giftermål inte är så nära;)

sköt om er:D

• ia.

Åh, ännu roligare om alla är jämngamla ju:)

HippieJo:
    2 hg är iiingenting at bry sej om!
    om du pendlar från 57 til 58 är det en annan sak.. så länge du håller dej inom iaf, samma 5-hg nivå tycker jag att du är grym:D

Lilla Päronet:
    Hur har det gått för dej, totalt nu under dom här veckorna?
    Du började på? 70? ska ner till 56 å nu är du på? kanske är helt ute å cyklar, rätta mej då:)

Tänkte passa på att berätta att jag är tillbaka på 55,8.. vågade väga mej idag:D
    Fast jag varit på kalas den 18 å ätit onyttigt igår.. så det känns skönt.. nu är det bara att kämpa vidare!!

Kom igen tjejer, ni är hur duktiga som helst! Det är svårt det vi håller på med, det ska gud å fan å hans moster veta!!
    Kramar!

• ia.

Lilla Päronet:

Åh, det är ju jättebra.. inte konstigt att det går bra för dej du som kämpar så mycket:D

HippieJo: Glömde att skriva var jag bor, kan passa på att säga att jag näästan bor granna med LillaPäronet, i Västerås närmare bestämt:)

Å så tycker jag att vi passar på att skriva alla våra vikter å längd.. jag vill så gärna ha stenkoll på hur det går för er:)

Om det inte är för mycket begärt:)??
    Längd: 164
    Nuvarande Vikt: 55,8
    Vikt när jag började: 58,0
    Vikt jag vill sluta med: 51,0

Kopiera gärna å skriv:)
    Puss&Kram

• ia.

HippieJo:

åååh, du är ju hur grym som helst:)
    hur kul som helst ju, nu märker du ju verkligen :)

jaa, det hade varit jättekul!
    jaa, men har lite bilder, fast man inte tänker på det.. haha jag kan ju knappt vara utan er här;)

pussåkram!

• ia.

-8hg.. Jag är nere på 55,0!!!

Snart är jag nere på 54, det ska bli så sköönt.. jag vet att när jag är på 53 så trivs jag med mej själv men för ultimat välbefinnande;) 52 eller 51!:p

• ia.

neeej, jag förstår det.. ett plus är aldrig kul.. även om det bara är ett hg.. men det kanske var det där vattnet du drack? jag menar.. det spelar ju egentligen ingen roll..det släpper snart igen!!
    haha utan er här hade jag lätt gett upp efter bara två dagar.. så ni lär ju inte låta blixten slå ner så dtan krashar.. :p

haha kraam kraam..
    nu ska jag åka å jobba snart.. å jag ska inte äta nååånting:)

• ia.

Hanny: jag tror att det alla vi håller på med här är övergående:)
    jag vet om allt det du skriver redan å vet att jag borde tänka på det.. men just nu känns det som om jag behöver det här för motaviationen..

så snälla försök inte att lära så mycket:)
    jag menar verkligen inte det här på något elakt eller annat negativt sätt men jag vill verkligen ha kvar den här tråden för det gör jättemycket för mej att ha tjejerna som förstår mej här:D

kram på allihopa iaf:) :p

• ia.

HippieJo:
    Jag har inte varit anorktiker.. jag har haft problem med bulimi men det är över nu.. jag gjorde det själv utan hjälp:)
    tråkigt nog iofs.. men jag har kontroll på läget.. just nu iaf.. jag har det verkligen nu, mer än nånsin faktiskt.. kanske beror rätt mycket på er tror jag:) ingen i 'vekligheten' är speceillt intresserad av hur det går för mej å min vikt..Egentligen går det inte att komma ifrån, inte inom de senare åren iaf.. hursom tjejer.. det går jättebra för mej nu.. å eftersom ni inte känner mej på riktigt så är jag huundra procent ärlig med alla mina mått, vikter å allt..!
    tillåmed ni skulle märka om det gick överstyr.. men eftersom jag har haft en släng av bulimi har jag väldigt svårt att gå ner i vikt.. det skulle nog inte kunna gå överstyr åt 'fel' håll.. och på 51 tar det stopp.. iinte mer.. det vill jag verkligen inte.. men inte mer än 55 heller:)

nu ska jag kolla lite på film i natten med en kompis:)
    natti..myspys!

• ia.

HippieJo :
    Äh, bulimi, anorexi.. sjukdomen är densamma bara det att den som har den ser olika ut beroende på hur man är som person.. :) Jag vet mycket om sjukdomen, har läst mycket, gått igenom mycket.. Det har inte kännts såhär bra på mer än ett år..
    Absolut, riktigt sjukt att vara brutalt ärlig..:) Skulle aldrig berätta dom verkliga siffrorna för vemsomhelst som jag känner;)
    Tack, du är så snäll.. Du hjälper verkligen:) Hoppas ni känner likadant!

hanny :
    absolut.. det blir nog bra med en sund fe:)
    det du skrev om att låta något slinka ner å inte få skuldkänslor.. det behöver jag verkligen tänka på.. det är det som sitter kvar starkast efter det jag varit sjuk.. alla skuldkänslor och ångesten som kommer med när man inte ätit exakt, på kalorin, eller pointsen som man ska.. det måste jag lära mej..!
    tackför det:)

Lilla päronet :
    Åh, du är riiktigt duktig!
    Njut av helgen nu å var riktigt nöjd!

• ia.

Åh, igår vad det ju lördag.. jag kände inget sötsug eller nåt sånt, inte alls.. men jag köpte 200g choklad.. en marabou.. det var gott, men jag hade lika gärna kunnat låtit bli. men jag vill ha en dag när jag kan köpa å äta vad jag vill då känns det bättre att köpa fast jag inte vill ha, å veta att jag ' fick på lördagen å ska inte ha nåt mer nu i vekcan'
    guud vad rörigt det blev.. hoppas ni förstår:D

Lilla Päronet:
    nääej, inget mera sen sist, men 3 kilo på 10 dagar är bra, även fast jag tror att jag väger mer nu idag.. så jag ska inte väga mej på några dagar;)
    Hur har det gått för er nu då?:D gått ner nåt mer? Ni har säkert skrivit det i tråden ovanför, jag hann inte läsa allt.:)

Kraaamar!

(rörigare än rörigast, ursäkta;))

• ia.

Lilla päronet & HippieJo:

Jag har gått uupp.. förjäkligt, men så är det väl.. 55,4 är jag uppe i nu. men jag ska skippa lördagsgodis på lördag tror jag å fortsätta som jag gjort innan istället.. jag led ju inte av det:D

Åh, 1.5 är ju jättebra!!
    Jag har haft´en rättså bra helg.. inte ens en vecka kvar tills killen åker iväg ett år så det är lite tråkigt, plus att jag sa upp mej från extra jobbet:P
    annars har det avrit toppen:D!

Skriv snart då:)
    KraaaaM!

• ia.

Lilla päronet :

Aaabsolut, jag har inte skött mej som jag ska dom senaste dagarna, men det ska bli ändring på det! :p
    Killen ska in i lumpen, fallskärmsjägarna ett år.. å han är ledig tre gånger, max.. så vi får se hur det blir.. just nu känns det rätt surt å ledsamt, men men.
    Du är riktigt duktig.. jaa, haha du kommer få ruuskigt läcker kropp!!

HippieJo :
    Jo, jag ska försöka göra det, väga mej en gång i veckan istället.. blir nog bättre så! Men mja.. lördagsgodiset, nääej.. hellre arr jag börjar med att äta lite mer å lute godra emat på lördagen, så kommer nog godissuget att ge med sej..
    Oj, att jag skulle vara mörkhårig?:) Jag är nog bland det blondaste du kan hitta å så har jag blå gröna ögon;) hehe själv då?

• ia.

jag är verkligen jätteledsen.. nu har motivationen tagit slut å jag har ätit milshake å choklad å fan vet allt..:´(
    jag blir så jäävla besviken påmej själv.. det gick ju så sjukt bra, nu har jag säkert gått upp allt igen!!!!

• ia.

ingen av er gummor som har msn??

• ia.

hej tjeeejer!
    har varit helt borta i flera dagar nu!
    killen har åkt, håller på å renoverar hemma, åker till bulgarien på tisdag, det är fuullt upp:D

jag har drabbats av noja å har gått upp.. inte allt, men nästan.. men imorrn blir det nya tag. har sagt det flera gånger nu, men jag menar det:p

det som gick så bra med er hjälp!
    fan att jag åkte dit igen!
    puss&kraam

• ia.

helooo darlings!
    min msn förresten lilla päronet:
    fijan021@hotmail.com

allt har skitit sej för mej men folk säger att det ser ut som om jag gått ner ändå:) skönt det..blir bulgarien för mej i övermorgon så vi får se vad det finns för kul att äta där nere:D
    kraaam

• ia.

Tjeeejer!!
    Hur mår ni??
    Åh, jag har varit borta nu i två veckor i Bulgarien! Sen har jag legat jättesjuk i en vecka.. men nu börjar jag vakna till liv!
    Hur går det för er??
    Åh, har saknat er jättemcyket! Haha..
    Jag pinar på med min jävla viktångest här hemma.. Händer iiiingenting.. jag blir galen. Men nu är jag på G igen!
    Skriv fort tillbaka..haha!
    Kram

• ia.

Lilla päronet:

Åh, visst är det värdelöst! Är sjuk jag med, men idag var jag så bra att jag kunde ut å cykla å göra allt jag skulle:)
    Jag hade det riktigt riktigt bra där nere, hur kul som helst!
    Jaa, tyvärr så vill jag väl det fortfarande, jag ligger på 56,2 just nu.. Men 50-51 vore ju woonderful! Men jag 'kan inte' på nåt vis.. Jag vet inte varför.. Jätteledsen blir jag när jag tänker på det, tycker att jag har gjort ALLT nu. Jag väger nog nåt HG mindre nu än innan semestern faktiskt.. men det svider lite, jag var nere på 55 tidigare i sommar ju.
    Jaaa, semestern är slut nu å allt är som vanligt.. lika bra att man börjar nu igen då.. Värsting bal ska jag på i jul också å det vore ju kul å känns sej lite fresh i klänningen..;)
    Vad väger du nu då?
    Men så mycket kan du ju ändå inte ha gått upp? Hoppas inte;)

Kraaaam!

Svar på tråden Lilla päronets viktdagbok!!!!