Inlägg från: Lilla päronet |Visa alla inlägg
  • Lilla päronet

Lilla päronets viktdagbok!!!!

Suslof: Jo jag förstår att man inte inte tacka nej till mat och fika, hehe. Skulle nog jag inte heller göra. Men jag ska ha mina gränser. :)
    Det blev ingen kryssning endå. Alla vännerna kunde inte åka :( Så det blev inget med det.
    Va är din målvikt?? Är lite nyfiken, hahaha!
    Kramis på dej!

• Lilla päronet

Suslof:
    Jag vägde 52kg förut och när jag träffade min sambo och då satte sig alla kilon på en. För man började ju mysa och äta en massa gott. :) chips, godis, god mat, mm.
    Så nu har jag äntligen tagit tag i det här. Jag har haft dom här extra kilon ett bra tag nu.
    Jag har har varit duktid denna vecka än så länge. Har cyklat med motionscykeln varje dag. :) Jag har hållt mitt mål :)
    Känner mej som en piggare person nu när jag tränar.
    Hur går det annars för dej då? har du gått ned mera lr? Kramis!

• Lilla päronet

Suslof:
    Hej på dej!
    Jo jag va ganska smal då när jag vägde 52kg. det tyckte jag själv då. Och jag gick då upp till 55kg och höll det länge.
    Imorse kände jag mej ganska seg då jag skulle börja cykla på motionscykeln, men det över när jag väl började cykla. :)
    Promenad har jag också hunnit med :)gick till jobbet.
    Jag vägde mej imorse och jag hade gått ned 1.5kg. :) Känner mej sååå glad. Nu vill verkligen forsätta. Men förra veckan tränade jag inte så mycket. Men denna vecka har jag rört mej mycket mera.
    Nu ska jag vidare. men hoppas att du får en jätte trevlig midsommar tjejen. *KRAMIS*

• Lilla päronet

Sara den rara:
    Välkommen in hit :) Det är alltid roligt med flera :) Visst är det tråkigt att man går upp i vikt, men det gäller ju att tag i saken innan det går längre. eller hur??
    vi ska kämpa hårt. vi ska också klara det.
    Jag kan meddela att jag har gått ned 2kg denna vecka. Nu vill man verkligen forsätta kämpa! Jag ska klara det, hehehe.
    rapportera gärna hur det går det för dej är alltid roligt att höra.

Suslof: Har du haft en trevlig midsommar? Själv hade man jätte trevligt och jag åt gott hela dan. Jag märkte imorse att jag hade gått ned mera. Så sammalagt har jag gått ned 2kg i veckan. är sååå glad.
    Jag tränade inte idag. Känner att jag behöver en vilodag. Jag har varit duktig den här veckan med träningen. :)
    Skriv snart igen :) KRAM gumman!

• Lilla päronet

Sara den rara:
    Jag försöker träna minst 5 gånger i veckan. och då cyklar jag med motionscykeln över 1 timme. Sedan så gör jag magövningar och benövningar. Sedan så går jag promenad varje dag. till och från jobbet :) Jag har lagt upp ett mål förra veckan att jag ska cykla varje dag med motionscykeln och bränna 1000kcal. och det har jag hållit än så länge, fast inte under midsommarhelgen. jag ska snart köra mitt cyklingpass. Ser faktiskt framemot det:)

suslof:
    Synd att du blev sjuk :( Hoppas att det är bättre snart. Jag känner mej verkligen peppad av min viktnedgång. Hoppas att det forsätter bra som det har gått än så länge.
    Nu är det ännu en ny vecka, och vi forsätter kämpa. Kom igen tjejen!!
    KRAM!

• Lilla päronet

Sara den rara:
    Ja det är bra att ha en motioncykel hemma. Köpte en ny i januari. Så jag har haft nytta av den ;) Det är ju bra att du promenerar till jobbet. All slags extra motion är bra.

• Lilla päronet

Den här dagen har varit helt ok. Kände mej pigg när jag tränade. Det gick jätte fint. Brände 1150kcal. Känner mej jätte nöjd med det :) Ska hålla mej till motionscykeln ofta. Måste ju ner i vikt till Augusti.
    vill gå ned minst 1.5kg i veckan. Helst vill jag ned till ca 55kg. Men jag skulle nog vara nöjd om jag går ned till 59-60kg. Det märker man sen när man börjar närma sig. :) Lycka till allihopa. Kämpa på!!!

• Lilla päronet

Idag har jag varit trött och har haft en hemsk huvudvärk. Det va jobbigt att jobba och att träna. Men jag stod ut :)

Suslof: Det måste ha varit roligt att shoppa kläder :) Längtar tills jag kan göra det. ska bli såååå roligt, hehehe.
    Vad har du för storlek??

HippieJo:
    Jag väger mej 1 gång i veckan, men ibland så kan det ju hända att det blir fler gånger ;) Men jag försöker att hålla 1 gång i veckan. Grattis till din viktnedgång. Måste vara härligt :)
    Tränar du något?? Det ger faktiskt resultat av mitt cyklandet :) hehe.
    Känner mej nöjd som orkar varje dag.

• Lilla päronet

HippieJo:
    Jo jag förstår att det är onödigt att köpa en motionscykel om man inte använder den. Men min stod ett tag innan jag började använda den :) hahah.
    Förr vägde jag mej nästan varje dag, men när vågen inte rörde sig från dag till dag så blev man besviken. Så det var då jag betämde mej att bara väga mej 1 gång per vecka. Så ha tålamod det kommer. Och som sagt så är det ju dom sista kilona svåra att få bort. Kämpa på! Du klarar det!
    jag cyklade nyligen mitt cyklingpass och är glad att det är gjort för dan :) nu slipper man tänka på det. Ska ta en promenad senare mot kvällen.
    Ha det bra! Kram tjejen!

• Lilla päronet

HippieJo:
    tack för dom fina orden :)
    Det är bara ta nya tag. Det gör ju inget i fall du äter till extra någon dag. Bara du inte ger upp, eller hur? :) Kämpa på!!
    Smart av dej att gömma vågen =) Då kanske du låter bli att väga dej, hehe.
    Vilken dag blir din vägdag?? Jag kommer att väga mej på måndagar. skönt med semester. Min semester börjar v:28!
    Då ska jag träna mera.
    va nyss ute på en promenad. Det va härligt!
    Min träningpass tog jag imorse. Kände mej så pigg imorse då jag vaknade! Hoppas att allt är bra med dej!! Kram!

Svar på tråden Lilla päronets viktdagbok!!!!