tohigh: ska du då börja med någon av dom metoderna då? Man kan ju alltid testa! Va är det för slags metod då??
Suslof: GRATTIS, roligt att du har gått ned:) Är du nöjd nu då?? =) Kram!!
Fokus: Det tar ca 2 tim och 40 min för mej att bränna 2000kcal, men jag brukar då cykla i 2 omgångar. Ibland kan det ta lite snabbare än så, men det beror mycket på hur pigg jag. Imorse brände jag 1000kcal på 80min, och igår på 70min. Det är såå olika. Jag brukar cykla snabbt då jag känner mej pigg och när jag är små trött brukar jag ta det saktare!!!! :)
HippieJo: GRATTIS till dej med. Härligt att du har gått ned till 58kg. Jag blir såå avis på dej. vill också väga så lite. hahah. Men jag kommer nog ner dit snart jag med. Längtar..Ska bli roligt att se hur mycket jag väger på måndag. Fick lust att väga mej imorse, men jag höll mej från vågen. ;) Kul att höra att jag inspirerar dig. Nu har du ju inte alls så lång bit kvar ner till 55kg. Hoppas att jag också är där snart. Men jag ska tålamod med det. Jag hinner nog inte ner 50sidan till resan, men jag ska forsätta när jag kommer hem. Kram på dej gumman!!