Tjenare tjejer,
De senaste dagarna har vi inte varit hemma och jag har haft annat att tänka på än att planera bröllop, och det har faktiskt varit riktigt skönt med ett avbrott... Men nu är det dags igen att hänga på BT och att börja fundera på klänningar, frisyrer, mat etc igen.
Jag tänkte nog vänta med att titta på klänningar i butik till framemot jul/nyår. Dels för att jag tänkte försökta gå ner några kilon till och så kan man ju alltid hoppas att det reas ut årets modeller då.
När det gäller bröllopsresan så höll jag och min M2B på för några veckor sedan och spånade lite på vart vi vill åka med ännu är inget bestämt.
Jag bokade kyrkan till kl.16. Tänkte också att vi skulle behöva lite tid innan för att slippa stressa för mycket. Min tärna och frisör är nämligen samma person och hon ska väl hinna fixa iordning sig själv också alt. bli iordningfixad.
Vår gästlista är fortfarande väldigt preliminär. Ännu så länge är den mest efter vilka jag vill att vi ska bjuda, och vi är uppe i ca 70 personer och då är barn inräknade. Har ännu inte bestämt om vi vill ha barn med eller inte. Det kommer nog bli mycket funderande på det innan vi bestämmer oss.