Tjena tjejer!
Har precis kommit hem från semestern. Har varit på västkusten och på öland så mycket bilande har det blivit. Och eftersom jag inte har körkort ännu så har min mb2 fått köra. Vet ni vad jag roade mig med... jo att planera vårt bröllop. Så nu är dagen D planerad i stora drag med ungefärliga klockslag när man ska vara hos frissan mm.
Men det ända som är bokat än så länge är ju kyrkan och lokalen i Danmark, utanför uppsala.
1:a augusti är "vår" präst tillbaka från sin semester, så då ska vi ringa och fråga om han kan tänkas viga oss i Danmark kyrka fastän han inte tillhör den församlingen. Vet redan att det är ett annat par som vill ha honom samma dag som vi, men hoppas på att det är tidigare...
Vad tror ni det är mest lägligt att boka där efter? Tror nog att klänning och bröllopsresa är på tur. Vi vill åka med Caribian cruises. Ett jätte fartyg typ titanic... finns soldäck, restauranger, skridskobana, shopping, bassänger, klätterväggar mmm. på båten. Läste att en av systraran Graaf hade varit där på bröllopsresa. Man åker först till Miami, och sedan kryssar man runt i Karibien mellan olika öar. Låter som en saga för oss!!!
Kul Dala 82 att ha med nån som gifter sig samma dag! Vart har du tänkt att vigas och ha festen?
Hoppas att alla har haft en riktigt skön sommar, och kunnat koppla bort lite från all planering! Det har inte jag... ler...
Kram på er!