Göteborg (med omnejd) 2006
gomorron gomorron!! Själv har jag hunnit vara uppe ett tag... blir så när man har vå katter som står och rasslar i gardinerna...
gomorron gomorron!! Själv har jag hunnit vara uppe ett tag... blir så när man har vå katter som står och rasslar i gardinerna...
princess
Vet inte ännu, har tvättstugetid mellan 13-16, så det måste vi göra först. Sedan tror jag att det beror på vädret. Fortsätter det att ösa ned som det gör nu så är dte lagom kul att gå omkring nere på stan. Att sätta sig på en pub är inte heller aktuellt eftersom vi är totalt superpanka för tillfället. (Fatta att det ska bli skönt att börja jobba!!)
Så det hänger lite på det.
ninni
Så du har varit i mina gamla hemtrakter. Hur mådde gamla Norrköping, då??
Och lugna ned dig, du kommer att få gifta dig på er dag!! (Annars får de med BT att göra!!)
Ja börjar få ångest... sitter här med catering och fotografer och allt är en enda jävla röra... Till råga på allt så måste jag sätta mig med en kompis festprogram, hon gifter sig nästa lördag och jag ska vara toastmaster. PANIIIIK!!
Nu är jag här igen. Har sprungit med tvätten, varvat med städning och bröllopsprogram.
Trollsan
Hej och välkommen! Tack så jättemycket för tipset! Ska komma upp det!
ninni
Då ska jag in och kolla där!
princess
Jag tror att kalaset är kört för oss. Sånt skitväder och jag måste sitta med Emmas bröllopsprogram så det blir klart någongång (finns ju vissa som får bröllopsnerverna i svallning sådär en vecka innan bröllopet och för att lindra är det väl lika bra att jag gör klart )
Tomas grejar med vår andra dator Och han verkar nöjd med det han också (han slapp ju tvätta....)
Hoppas ni får kul på ridningen tjejer!!
Vilken tråd menar du, princess??
Jag har suttit och skrivit bröllopsprogram till kompisen. Nu är det klart!
Hehe känner igen det där. Jag brände min äppelpaj som jag gjorde idag, för att jag skulle in och "kolla lite". Tomas kom in i datorrummet och sa "du jag tog ut äppelpajen, den var svart..." Ibland har man huvet på annat håll
aha, den ja... Jag förljde med där i början, sedan spårade allt ur och så struntade jag i den. Konstigt att den lever kvar. Jag tror definitivt att det är ett troll
Vet ej, jag funderar på om vi ska åka ned på stan och kolla på lite blommor. Skulle vilja ha fatt i en prisuppgift på min brudbukett. Några tips om en bra blomsterhandel i stan?
Om det ligger uppe vid angeredsbron så tror jag att jag hoppar. Liiite för långt att ta sig dit, tror jag. (tänk på att vi inte har någon bil )
Jag tänkte kolla runt i stan först och se vad de tar och så kan jag kolla resten sen...
Nä, nu är jag aphungrig, Tomas tror jag inte ens har makat sig ur sängen. Jag måste käka frukost... magen knorrar
Vi hörs senare!