• yrvädret

Göteborg (med omnejd) 2006

hehe, nu kanske du förstår varför jag tänker låta sy upp klänning - MS är dyyyyyyyrt!!

• yrvädret

Den sista maggien var riktigt läcker! Fattar inte varför det är just Sottero som jag gillar så himla mycket! Nixa gillar jag till exempel inte alls - tycker att de klänningarna är vackra, men ack så tråkiga...

Har kollat bridesave och även om klänningarna är billigare att ta hem så så finns risken att jag måste hyra in en sömmerska för ändringar. Så det känns som att pengamässigt så kommer jag inte tjäna något om jag beställer därifrån eller låter sy upp en liknande hos eironora. Med MS så betalar man ju VÄLDIGT mycket för märket...

• yrvädret

På bridesave ville de dessutom ha $1,189.00 för Lillian och $858.00 för Lilly... Jag är ju inte gjord av pengar

• yrvädret

hm, du får helt enkelt förlita dig på din magkänsla, princess. Vill du verkligen ha den HÄR klänningen, eller kan du tänka dig någon annan? Om du verkligen, verkligen vill ha den så köp den, annars så avvakta!

• yrvädret

Hej på er tjejer!! Mycket trevligt att träffa er igår, måste jag säga!! Det här kan nog bli en riktigt rolig bröllopsplanering, hehe!

Jag har precis upptäckt nackdelen med att jobba - igår kväll var vi så trötta så vi somnade vid 11, problemet är att min hjärna har vant sig vid 7-8 timmars sömn. Alltså - kl 7.00 nu på morgonen: PLING! Då vaknar yrvädret superpigg! Inte yrvaken utan just superpigg utan chans att kunna somna om. Ok, lite gos med katterna som var supersömniga och somnade om när jag klappade dem. Nähä - bara att gå upp då. Hmm, vad ska jag göra... För tidigt för frukost... Jag vet: BT!!! BT är superbra som finns när jag inte kan sova!! Hurra för BT!!
    Kan tillägga att yrvädrets sambo inte har dessa problem utan ligger tryggt i sängen och snusar... Gissa vem som åker på nitlotten att fixa frukost...

• yrvädret

Princess

Jag tycker du ska satsa på Cinderella. Har hört mycket bra om dem och de är ett säkert kort! och 2400 kr är ju inga pengar i sammanhanget!

• yrvädret

Ingen vaken ännu?? Näha, då får jag dricka mitt kaffe själv....

• yrvädret

Hehe, nu är jag här igen. Vi har varit i Kållered och köpt kattsand och sedan har jag sprungit runt på stan för att hitta en kopp till Tomas (vi ska köpa jobb-kopp åt varandra). Men fy vad det var svårt! Man kan ju inte köpa något som anspelar på sex (hittade en jätterolig kopp där det stod "Horny little devil" på) eller något som vår en att framstå som manipulativ, svartsjuk och kontrollerande ( typ en som det står "Upptagen" på) eller någon som kritiserar chefen (typ texter med "the slave" eller "jag kan aldrig bli sparkad - slavar kan bara säljas") eller något gullputtiluttigt (typ "världens bästa man" eller "älska mig mest när jag förtjänar det minst" och sedan fullt med rosa hjärtan). Eftersom vi arbetar i skolan så finns det ju vissa regler som bör följas. Men till slut hittade jag Koppen!! så jag köpte den

Vad kul att du klippt dig, princess! Vart var du? Jag ska klippa mig i slutet av september så jag behöver lite frisör-tips!

Mobilen funkade bra, men inte mitt sim-kort. Men vi lånar gärna mobilen lite till, då vi satte i Tomas simkort i den istället (den andra telefonen vi hade var kass)

• yrvädret

Hur mycket gav du för en klippning?

• yrvädret

Lindha

För min del blir det med säkerhet eironora. Litar inte riktigt på att folk som inte kan engelska ska förstå exakt hur jag vill ha klänningen. Men det är jag det

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006