• Lindha

Göteborg (med omnejd) 2006

Yrvädret: Om du är på jakt efter papper så finns det ju IN-EX oxå, dom ligger bakom Kompassen. Rätt bra priser. Och så har du ju Arkivet och Format.

Näe nu ska jag hoppa in i duschen innan Johan får en allergichock! :) (Kom precis hem från stallet)

Syns imorgon tjejer!

• Lindha

Hmm... inser att jag inte är lika insatt i BTz § 38HBJUYUT6RTRDJU BHHHH4C67

Oj Lillmonstret ville oxå skriva. :)

Det jag försökte skriva var att jag tydligen inte är så insatt i BT-världen som er andra. Cinderella, vem/vad är det??? Låter ju hel kanon billigt att få en klänning upsydd för 2400kr. Vad är kruxet???

Yrvädret hur ska du göra? Det blir Eironora för din del eller?

• Lindha

Riktigt fin Princess! :)

Japp då bokar vi in onsdag kl 19 Trollvinter. :) Äger ju inga träningskläder, eller skor... oj oj får åka iväg och shoppa idag då. Johan lär ju bli överlycklig. ;) hi hi!

• Lindha

Man har en del att läsa igen när man inte varit inne på... typ 1 dygn. :)

Trollvinter vad sägs om att mötas utanför Tudorhallen imorgon? Vet inte riktigt vart den ligger, men jag hittar nog. Vilken tid ska vi säga? Byter du om hemma eller där? Usch jag kommer ju dö av utmattning redan efter 10 min. Har verkligen ingen kondition alls! :) Ha ha!

• Lindha

Jag kan inte fika imorgon. Torsdagkvällar är ju hästkväll. :)

Trollvinter det låter jättebra. Har precis varit och införskaffat träningsskor. :) Då syns vi utanför Tudorhallen 18.50.

Nu ska jag göra pannkakor. Mums!

• Lindha

Tack själv Trollvinter! Tyckte det var riktigt roligt, även om jag helt saknar kordinationsförmåga. :) Hi hi! Har faktiskt inte heller nån träningsvärk än, men den kommer väl.

Vårbrud jasså du är sugen på att flytta till Älvängen? Ja det är riktigt mysigt här.

• Lindha

Perfekt Vårbrud då kan vi va mammalediga ihop! :) Hi hi!
    Ja Älvängen har faktiskt det mesta; post, banker, skoaffär, klädaffärer, flera mataffärer, sportbutik, leksaksaffär, apotek, mm mm. Mysig liten "håla". Det enda negativa är alla jäkla backar överallt! :(

Grattis förresten Vårbrud och Trollvinter till kyrkan. Kul! :)

Tråkigt det där med din kompis Princess. Kanske är det tyvärr så att ni är på väg ifrån varandra. Själv har jag inte en enda kompis kvar från högstadiet. Jo förresten en, men det har varit lite upp och ner genom åren. Oftast blir det väl så att man växer ifrån varandra. Om du verkligen inte vill mista henne så kanske du får ta tag i saken lite mer själv? Ring henne lite oftare istället för Messenger. Ni kanske är i olika stadier i livet? För henne kanske bröllop är väldigt långt borta och då tycker hon kanske inte att det är så intressant att prata om. (Om man nu verkligen kan tycka att bröllopsprat är tråkigt?!??) Hoppas verkligen att det löser dig!

Natti natti tjejer!

• Lindha

Jasså Vårbrud du ska kolla på hus i Maden. Då kanske vi blir grannar. :) Vilket nr är det ni ska titta på??? *nyfiken*

Ninni hur har det gått med lokalen???

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006