• Lindha

Göteborg (med omnejd) 2006

Än så länge har jag inget inbokat vad gäller nästa vecka. Men vi tänkte åka till landet några dagar och göra lite små utflykter. Men inget inbokat än som sagt, så bestäm ni dag så bokar jag in det! :)

Får man vara lite nyfiken??? Är det någon/några av er som planerar att starta bebisverkstaden efter bröllopet? Eller kanske rent av innan? Vi har nog tänkt försöka låta Ebba bli storasyster efter bröllopet. ;)

Ha det så kul i Lysekil Jensp! :)

• Lindha

Åhh vad roligt Trollvinter! Då kan vi dra barnvagnar ihop runt Älvängen :) Jag hade oxå gärna satt igång lite innan, typ jan/feb nästa år. Men jag mådde så himla illa med Ebba så jag vågar inte. Var sängliggande i 2 månader, kunde inte röra mig ur sängen utan att spy. :) Var sjukskriven i flera månader. :( Så jag vågar inte riskera att behöva ställa in bröllopet. Så vi får snällt vänta till efter. :)

Ja det är buss 600 som går upp till Trollvinter. Sen går Lila express, buss 403 och pendeltåget till Älvängen centrum. Men det är en bra bit att gå därifrån (ca 30min tror jag). Men om jag ska med så åker ju jag förbi centrum och kan plocka upp er. Tror att jag kan på lördagen, ska kolla med Johan sen.

Har nog bara varit i Botaniska en gång tror jag. Dåligt som göteborgare! :) Där kanske vi kan ta nästa fika? Om det nu finns nåt café vill säga :)

• Lindha

Ledsen Trollvinter men det ser ut som inte jag heller kan på lördag. Har bestämt med grannarna att vi ska åka tåget mellan Anten-Gräfsnäs. Och som det ser ut nu så får vi bara ihop det just den helgen. :( Men jag ska kolla upp det närmare.

Ninni hur var huset???? Är så nyfiken!

Ha en bra dag tjejer! Kram kram

• Lindha

Majbruttan du behöver inte oro dig, ska inte börja diskutera barn och graviditeter här. Jag var bara mest nyfiken på om ni hade planer på att skaffa barn efter bröllopet, inget annat!

• Lindha

Princess har du bild på inbjudningskorten? Nyfiken! :) När har ni tänkt skicka ut dom? Vi tänkte nog skicka dom i januari när jul och nyår lagt sig. Så att dom inte försvinner bland julkorten! :) Hi hi!

Vi är några tjejer från FL som tänk ut och rida islandshäst. Vi blir bara 4st så tänkte vi kanske kan slå oss ihop? Om det är oki för er? Vi har pratat om lördag 13 eller söndag 14 augusti. Hur funkar det för er? Har kollat på ett ställe i Alingsås som heter Östad ridcenter. Dom har en tur som dom kallar kombitur. Då rider man först en lektion på 45min och sen rider man ut i 1tim å 15min. Dom rekomenderar den till lite ovana ryttare. Vet dock inte hur vana ni är? Vilka är intresserade? vi kan väl göra en lista? Skriv även datum ni kan!

Vill rida islandshäst!
    Lindha kan både 13e å 14e

• Lindha

Har du gjort dom själv princess? Dom var ju jättefina!!! :) Åhh nu vill jag oxå börja. men mina stämplar har inte kommit än. :(

• Lindha

Ska iväg och rida Trollvinter annars hade jag gärna hängt med på fika. Det blir inget tågåkande för mig på lördag så jag kan om det nu blir nån fika?!

• Lindha

Jag följer gärna med en runda nere i "centrum" på lördag Trollvinter. Tänkte oxå prata med Jenny på Älvfoto. Vi kanske kan ta en fika på Cafè Blå, Älvängens café?

• Lindha

Vi kan väl planera in en fika i augusti/september redan nu? Om man vet om den i god tid så kanske fler kan?

• Lindha

400kr kostar det att rida kombituren på Östad. Då sätter jag upp Ninni och Trollvinter som intresserade, nån mer?

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006