• Lindha

Göteborg (med omnejd) 2006

Hmm jo det är bara det att vi inte ens har börjat med allt än Vårbrud. Vi ska göra om lilla toaletten till ett lika stort badrum som det andra och förmodligen göra om även det andra. Plus göra om tvättstugan. Inget av det kommer vi hinna börja med innan nästa vår tror jag. Innan dess ska det tapetseras där uppe (vi har precis gjort 2 rum), köket ska tapetseras, 2 dörrar ska sättas igen och två nya ska öppnas. Plus altan och farstkvist. när det är klart får vi nog värdera och sen ev göra om det efter nåt år igen.
    Riktigt bra pris ni fick! Tror att han kunde fått ut mer, men det är ju bara bra för er! Är det något som behöver göras på huset?

• Lindha

Har precis kommit hem efter en underbar dag i Slottskogen. Vi har haft så mysigt! Jag å Ebba asså ;)

I helgen hoppas jag att vi ska få lite tid till att formulera inbjudningarna. Tycker det är jättesvårt!

• Lindha

Vi har inte hunnit pyssla alls i helgen. Men kanske kanske idag... om vi städar riktigt fort. :) Ebba är med mormor och morfar på Liseberg så idag blir det hög musik och riktig storstädning. Jippie! Hmm.... ;)

• Lindha

Ha ha jag lovar att inte göra dig på smällen Vårbrud! ;)

Kanske är det Alafors kyrka du menar? Jag har faktiskt inte tänkt på att man åker förbi nån mer kyrka där.
    Jag har inte varit inne i Starrkärrs bygdegård men hört att många säger att den ser lite tråkig ut, men när man gör i ordning den så blir den jättefin. Min syssling hade bröllop där för några veckor sen och han verkade nöjd.
    Har hört att Kilanda kyrka ska vara jättefin! Men liten.

• Lindha

Jag gillar dom med slöjan! Jättefina!

• Lindha

Vad som helst utom Samsung! Har en till salu om du vill ha en sån :( Blää!

• Lindha

Jag är säljare Princess :)

• Lindha

Yrvädret vill du köpa min supersnygga skitbra helt underbara Samsung? ;)

• Lindha

Hur länge "lever" en tråd? Har fått för mig att det är 3 månader, vilket isf betyder att vår tråd "dör" på fredag....

• Lindha

SNYGG telefon Yrvädret! En sån vill jag oxå ha! :(

• Lindha

Vi har fått låna en psalmbok från "vår" kyrka så att vi kan titta på psalmer och själva vigselakten i lugn och ro. Snällt!

• Lindha

Tjoho tjejer vi är omnämnda! :) Tack själv Princess! Läste bara sista sidan snabbt, lovar att kolla allt en annan dag när jag har mer tid!

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006