Göteborg (med omnejd) 2006
Hej poppinella och välkommen hit! Jag kommer från Hisingen och min m2b från Kållered, men nu bor vi i Älvängen. :) Vi ska gifta oss i Västerlanda, har sommarställe där.
När ska du gifta dig?
Hej poppinella och välkommen hit! Jag kommer från Hisingen och min m2b från Kållered, men nu bor vi i Älvängen. :) Vi ska gifta oss i Västerlanda, har sommarställe där.
När ska du gifta dig?
Vi ska gifta oss 22 april nästa år.....
Jag håller tummarna så dom blir blåa ;)
prinsess jag hittar inte din mailadress... snälla skriv den igen :)
Ninni jag ringde precis och bokade Mia´s catering :) Hon skulle räkna på exakt pris och återkomma. Men jag räknar med ca 150kr/per för maten.
Hittar tyvärr inte det andra festprogrammet tjejer! Har nog bara skrivit ut det och sen raderat det. Tyvärr!
Ja vi ska beställa tårtan från henne oxå (tror jag ialla fall).
Usch sitter här och kollar budgeten... :( Blää!
Ungefär hur mycket kommer ni lägga på eran klänning? Och på ringen? Ska eran m2b oxå ha en till ring? Ser hur pengarna bara flyger iväg... Och vi som inte börjat spara än :)
GRATTIS till jobbet Ninni! :)
Tråkigt med ringen Princess. Vet hur det känns :) Vet inte alls vad dom tänkte på när dom skrev mitt namn i Johans förlovningsring.. Lyndha :) Butiken där jag hämtade ut ringarna var jätteotrevlig och hänvisade mig till butiken där jag beställt ringarna. Trots att det var Guldfyndbutiker båda två! Men på Backaplan var dom jättetrevliga. Vi hann precis få ringarna innan vi åkte iväg. :)
Förresten hur var era förlovningar och vart förlovade ni er???
Vi förlovade oss längst ut på en udde på Visingsö.... i ÖSREGNET. :) Det blev inte alls som vi tänkt oss men verkligen ett minne för livet. ;)