Göteborg (med omnejd) 2006
Fel fel fel! :) www.stockedalen.se ska det va
Fel fel fel! :) www.stockedalen.se ska det va
Åhh va kul yrvädret! :) Funderar på att försöka ta mig dit nån dag nästa vecka. Vad säger du om det?
Men det finns snälls lugna hästar Ninni! :) Kanske vi kan ta en tur på islandshästar till hösten? Dom är ju snälla och lugna.
Här ska oxå städas idag. :( Vi har bytt sovrum så nu ska Ebba få ett stort eget rum. Kul! :)
Har helt kommit av mig i bröllopsplanerandet. Men på lördag ska vi på bröllop så då kanske jag får lite ny motivation.
Ha det gott alla!
Klart att du oxå får följa med ut och rida Trollvinter. Är två tjejer från en tråd på FL som oxå vill ut å rida islandshäst, kanske vi kan åka allihopa???
Va på bröllop i går. Åhh va roligt det var! :) Tyvärr gick båten hem alldeles för tidigt! Så nu har jag fått lite nya tips och idéer. Vi bestämde oss för att anlita samma "musikanter". Så nu e det oxå klart! :)
Hej och välkommen till oss jensp! :) Klart att du ska med och rida islandshästar! Det kommer bli skitkul! Vart ska ni gifta er?
Jensp tyvärr så blir det inte det stallet. Dom har inga islandshästar. Men du får gärna hänga på mig dit nån dag om du vill. Tänkte försöka smita dit nån dag nu snart.
Hmm.. nej duktig kan jag inte påstå att jag är. :)
Vårbrud-06 klart att du får! Välkommen! :)
Vill inte förstöra för er som njuter av eran "långa" semester... men jag ska vara hemma MINST ETT ÅR till! ;) Hi hi!
Va på Liseberg idag och träffade Ninni. Vi tyckte oxå att det snart är dax för fika. Fika hos Trollvinter tycker jag låter kanon. Nära och bra för mig! :)
Jensp: Jag ska iväg och rida på torsdag. Hoppas få russet! :) Men jag hoppas komma iväg på ett antal uteritter till innan Johan börjar jobba igen i september. Får passa på medans man har "barnvakt". :)
Klart jag gör jensp! Överlycklig för sällskap, inget kul att rida själv tycker jag!
Åhh Ninni är du inte hemma från jobbet snart?! Är så nyfiken på att få se huset! :)