• yrvädret

Göteborg (med omnejd) 2006

Kan tyvärr inte komma med och rida den helgen. Det är sista helgen innanjag börjar på mitt nya jobb, och sista chansen att varva ned innan dess. Men kanske senare i höst?

• yrvädret

Jag med!!! *stampar ännu mer och ser ännu mer vrång ut*

Vad sägs om att fimpa herrarna och köra på en brudfika v 32? Jag kan vilken veckodag som helst!

• yrvädret

Här rullar det på med bröllopsplanerna! Var och tittade på Säröhus igår, om det var ett alternativ för bröllopsnatten. Det slutade med att vi bokade två nätter! Kolla gärna länken www. sarohus. se klicka på båten med det blågula seglet (om ni inte vill ha texten på tyska eller engelska ) och kika runt. Om ni tittar på gemaken så är det det rummet vi ska ha

• yrvädret

Appropå fika - kan inte på lördag, nästa vecka är tjockt - min syster med familj, samt mina föräldrar och lillebror kommer på besök.

Lindha - grattis i förskott!! Kul att du oxå är ett lejon (psst, säg inget till de andra, men jag fyller gammal på nästa lördag!)

Fika vecka 32, 8-14 augusti. Jag kan hela veckan, men helst veckodagarna. Eftersom jag är skitnyfiken på er andra så VILL(!) jag ha en fika
    Vi som kan, ska vi komma överens om ett datum? Och sedan spika det så det blir någon fika? (hm, menar inte att vara bossig - jag vill ju bare fika!! )

Princess - underbar klänning förresten! Glömde säga det tidigare

• yrvädret

Vilka kan fika onsdagen den 10/8?

Trollvinter
    Yrvädret

• yrvädret

Hej på er! Nu är jag här igen! Var ju på U2 och familjeträff nu i helgen. U2 var sååå bra! Vilken stämning, vilken musik!! Underbart! Jag är så glad över att jag lät mig övertalas att köpa dessa biljetter som jag egentligen inte hade råd med! Mmmmmmmm!!

Vårbrud - självklart ska du med och fika!

ninni - hoppas att du kan den 10:e

Lindha - synd att du inte kan, men det blir ju fler ficka som tur är!

• yrvädret

Jag har fortfarande semester nästa vecka så jag kan närsom. 18-tiden funkar för mig! Var? Botaniska?

Vad alla har hunnit långt med sina planeringar! Skor och blommor och pannsmycken och klänningar... hmm får påminna mig om att allihop ska gifta sig iallafall 3 månader innan mig... Fast jag är stolt över att ändå ha bokat lokal och bröllopsnatt, hehe... Nästa sak att ta tag i är vigselförrättare, vigselplats och catering! Tips motages gärna!!

Och på fredag öppnar eironora efter semesterstängtet - brudklänning, brudklänning, brudklänning!!!

Mmmm, tror jag ska gå in på borgerliga-brudar-tråden och fråga om tips om vigselförrättare... det måste ju finnas någon bra här i närheten

• yrvädret

ninni

Jag lovar!! *cross my heart*

• yrvädret

Trollvinter

Underbar klänning!! Jag gillar urringningen skarpt - riktigt snyggt! Och tillsammans med det där pannsmycket, mm - läckert

• yrvädret

Synd att jag inte kan följa med ut och rida, Lindha - för följa med en annan gång.

Appropå nästa vecka - Fika kl 18 i Botaniska? Eller ska vi ta ett annat café? Känner inte till stan så jättebra ännu, så antingen Botaniska (där jag har varit) eller något café som ligger centralt passar bäst för mig.

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006