• Lindha

Göteborg (med omnejd) 2006

Ninni, Trollvinter, Princess, Soon, Yrvädret, Gbg-Majsan, Majbruttan, bride2b... och alla ni andra, nu stängs nog snart alla våra andra trådar så det är väl dax att öppna en ny. :)

• Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006
  • Princessdiamond

hur går det med tvätten?? :D
    vikket trist väder... hoppas det lättar snart

• Princessdiamond

har alla gått å gömt sig??

• Princessdiamond

vädret verkar inte bli bättre än så länge och enligt smhi skall det väl fortsätta så här.. men å andra sidan har de ju inte alltid rätt.. *harkel* ;)
    någon som skall in ändå? eller väntar tills imorgon och åker in på kalasets sista dag??

• yrvädret

Nu är jag här igen. Har sprungit med tvätten, varvat med städning och bröllopsprogram.

Trollsan

Hej och välkommen! Tack så jättemycket för tipset! Ska komma upp det!

ninni

Då ska jag in och kolla där!

princess

Jag tror att kalaset är kört för oss. Sånt skitväder och jag måste sitta med Emmas bröllopsprogram så det blir klart någongång (finns ju vissa som får bröllopsnerverna i svallning sådär en vecka innan bröllopet och för att lindra är det väl lika bra att jag gör klart )

• Princessdiamond

lust å komma in imorgon då??

vi stannar också hemma idag vad det verkar som..
    han håller på å snickrar å e så nöjd med det så..
    bara jag som har så jävla tråkigt... ursäkta

• yrvädret

Tomas grejar med vår andra dator Och han verkar nöjd med det han också (han slapp ju tvätta....)

• Princessdiamond

ja, jösses... jag säger då det...

sitter just nu och funderar på om man skulle ta å skicka in hindersprövningen, slänga inbjudningarna och bara ringa föräldrarna och säga plats och tid, säga ja till varandra och ha en lite mysig middag...

• Princessdiamond

var e alla??????????????????????!

*deppa*

• Vårbrud -06

Jag är här nu! Är du kvar?

• Lindha

Nu är jag oxå här :) Har varit i stan och ätit god mat. Mysigt med några timmars barnledigt! :)

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006