Göteborg (med omnejd) 2006
Ninni, Trollvinter, Princess, Soon, Yrvädret, Gbg-Majsan, Majbruttan, bride2b... och alla ni andra, nu stängs nog snart alla våra andra trådar så det är väl dax att öppna en ny. :)
Ninni, Trollvinter, Princess, Soon, Yrvädret, Gbg-Majsan, Majbruttan, bride2b... och alla ni andra, nu stängs nog snart alla våra andra trådar så det är väl dax att öppna en ny. :)
hur går det med tvätten?? :D
vikket trist väder... hoppas det lättar snart
har alla gått å gömt sig??
vädret verkar inte bli bättre än så länge och enligt smhi skall det väl fortsätta så här.. men å andra sidan har de ju inte alltid rätt.. *harkel* ;)
någon som skall in ändå? eller väntar tills imorgon och åker in på kalasets sista dag??
Nu är jag här igen. Har sprungit med tvätten, varvat med städning och bröllopsprogram.
Trollsan
Hej och välkommen! Tack så jättemycket för tipset! Ska komma upp det!
ninni
Då ska jag in och kolla där!
princess
Jag tror att kalaset är kört för oss. Sånt skitväder och jag måste sitta med Emmas bröllopsprogram så det blir klart någongång (finns ju vissa som får bröllopsnerverna i svallning sådär en vecka innan bröllopet och för att lindra är det väl lika bra att jag gör klart )
lust å komma in imorgon då??
vi stannar också hemma idag vad det verkar som..
han håller på å snickrar å e så nöjd med det så..
bara jag som har så jävla tråkigt... ursäkta
Tomas grejar med vår andra dator Och han verkar nöjd med det han också (han slapp ju tvätta....)
ja, jösses... jag säger då det...
sitter just nu och funderar på om man skulle ta å skicka in hindersprövningen, slänga inbjudningarna och bara ringa föräldrarna och säga plats och tid, säga ja till varandra och ha en lite mysig middag...
var e alla??????????????????????!
*deppa*
Jag är här nu! Är du kvar?
Nu är jag oxå här :) Har varit i stan och ätit god mat. Mysigt med några timmars barnledigt! :)