Göteborg (med omnejd) 2006
Ninni, Trollvinter, Princess, Soon, Yrvädret, Gbg-Majsan, Majbruttan, bride2b... och alla ni andra, nu stängs nog snart alla våra andra trådar så det är väl dax att öppna en ny. :)
Ninni, Trollvinter, Princess, Soon, Yrvädret, Gbg-Majsan, Majbruttan, bride2b... och alla ni andra, nu stängs nog snart alla våra andra trådar så det är väl dax att öppna en ny. :)
just det, skall hälsa från henri
han hade det osså trevligt igår :D
Tomas oxå tyckte det var kul! Det får vi göra om. Hade vi haft mer pengar så kunde vi ha ätit nere på kalaset och stannat längre. Det få bli nästa år - men då får man ju gå dit nygift *fniss*
Tack för länken, ska kolla den noggasti
appropå bubblor
De finns på nätet, antingen www.brollopsbubblor.se eller hos calligraphen (dyrare). Hos brollopsbubblor tar de 100 kr för 24 st + frakt. Fast ju fler kartonger (24 st) desto billigare blir frakten i genomsnitt. Det var därför jag tänkte att man kan slår sig ihop och beställa.
det låter ju väldigt bra det :)
kände mig lite dum som satt å åt och ni fick titta på, men vi va verkligen hungriga..
nästa år satsar vi stort ;):D
ska kolla på den sidan du :) tycker det lät som ett väldigt bra pris
jag vill ha bubblor med brudpar på :)
Jag funderar på att ha vanliga, utan något på. Brudpar är jag inte så förtjust i, duvor ligger inte för mig och bröllopstårta... nja... i så fall champangneflaskor, men å andra sidan. Nej det blir bättre med rena släta
men man kan beställa olika??
Vi pratar med vår fotograf just nu..
han är intresserad, men vare sig vi eller han vill kanske inte lova något än.. beror ju på ert intresse också..
för bröllopet och festen (kanske inte hela kvällen, men ändå ganska länge) ca 1500...
kan ju va bra om vi träffas tillsammans med honom någon gång...
om du, yrvädret, vill se bilder så har vi precis suttit och knåpat ihop en portfölj med bilder som han tagit...
det verkar som jag e den enda som inte har något liv här... ;)
Jag vill oxå ha såpbubblor!!! Har ingen aning om vad sånt kostar, har någon koll på det?
Stackars dig Jensp! Inte meningen att ge er träningsvärk. :) Therese hade oxå ömma muskler dagen efter. Hi hi! Måste erkänna att jag oxå har lite träningsvärk på insidan låren. Är inte van att tölta runt i skogen i två timmar. Men riktigt mysigt var det! Gör gärna om det lite senare i höst när fler kan hänga på.